کد مطلب: ۹۰۲۴۱۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

پیش بینی بورس هفته پایانی اسفند ۱۴۰۲ (اینفوگرافی)

پیش بینی بورس هفته پایانی اسفند 1402 (اینفوگرافی)

بازار سهام در حالی آخرین روزهای معاملاتی سال 1402 را پشت سر می‌گذارد که از نیمه اردیبهشت امسال در روندی رکودی فرو رفته و خرده‌اعتماد سرمایه‌گذاران را نیز از دست داده است. با این وصف آیا در سه روز معاملاتی آتی، بورس تهران رنگ رونق را به خود می‌بیند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، نگاهی به معاملات هفته سوم اسفندماه 1402 حکایت از آن دارد که شاخص کل این هفته از دو میلیون و 165 هزار واحد با کاهش 0.72 درصدی به دو میلیون و 150 هزار واحد رسیده است. شاخص هم‌وزن نیز در پنج روز معاملاتی این هفته با کاهش حدود 0.9 درصدی از 738 هزار واحد به 732 هزار واحد رسید.

اکنون باید گفت که با این اصلاح، شاخص‌های بورسی به حمایت استاتیکی خود رسیدند و در صورت رشد ارزش معاملات و حمایت حقوقی‌ها در هفته آینده، احتمال رشد کلیت بازار وجود دارد.

کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز، وضعیت شاخص کل و صنایع مورد توجه معامله‌گران در واپسین روزهای سال 1402 را پیش‌بینی کرده‌اند.

پیش بینی بورس 26 اسفند

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نظر ۸ نفر کارشناس درصد بندی نداره که ! میدونید علم آمار چیه اصلا ؟!

  • مجیید

    ا... اکبر از این پر رویی و وقاحت و بی شرمی شما
    با چه رویی درباره بورس خبر پخش میکنید
    سرمایه گذاری فقط دلار و طلا

  • زینال

    با این همه تورم افسارگسیخته چشمم آب نمی خوره

  • فهیم

    ببخشید الان این یعنی پیش‌بینی بود؟! همه می‌دانند اگر حقوقی نوسانگیری نکند و جیب ما سهامداران را نزند بورس رشد خواهد داشت.

  • ناشناس

    مگه کسی هنوز جرات میکنه تو بورس سرمایه گذاری کند ؟ گردانندگان اصلی هنوز سیر نشدن اون همه پول مردم را بالا کشیدن ،فکر کنم خاله بازی میکنن و کت و وت میکنن فرصت مناسب را پیدا کنن و دوباره سرمایه زیادی بالا بکشن .....

  • بصیرت

    درکشورهای دیگر زمانیکه مسئولین به اشتباه خودشون پی میبرن،تاکمرخم میشن ازمردم عذرخواهی واستعفا میدن،مسئولین کشورمافکرمیکننداین جایگاه وصندلی رو ازپدرشون به ارث رسیده