خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۱۴۷۵

وزیر اقتصاد:

خبر واردات برنج صحت ندارد

خبر واردات برنج صحت ندارد

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: اخباری مبنی بر واردات برنج در گمرکات کشور مطرح نیست و شایعه است.

به گزارش تجارت‌نیوز، احسان خاندوزی امروز، ۶ آذرماه در جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته در برخی از شاخص‌ها وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است ولی مردم بیش از این از مسئولان انتظار دارند.

وی به بررسی مشکلات کشاورزان و باغداران مازندران پرداخت و ضمن تایید گلایه و انتظارات نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، افزود: در بررسی‌های صورت گرفته و مشکلات فروش قیمت محصولات کشاورزی، بدهی کشاورزان برنج کار و باغداران مازندران به بانک کشاورزی تا ۸۰ درصد استمهال خواهد شد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی به آزاد راه قائمشهر-ساری و میاندورود اشاره کرد و گفت: پس از بازدید میدانی امروز از این طرح با مدیر عامل بانک ملی رایزنی و مقرر شد تا این طرح مهم بزرگراه در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح شود.

این مسئول یکی از مهمترین طرح‌های زیر ساختی مازندران را طرح نیروگاهی دانست و ادامه داد: برای این منظور ۱۷۵ میلیون یورویی فاینانس چین گشایش یافت و این اعتبار ارزی برای حوزه نیروگاهی و انرژی برق مازندران است.

خاندوزی اجرای طرح مولد سازی را اموال مازد دولتی را مهم دانست و یادآور شد: برای اجرای این طرح به استانداران تفویض اختیار شد و این طرح باید با سرعت عملیاتی شود.

وی ادامه داد: با مولدسازی اعتبار برخی از طرح‌های عمرانی تامین می‌شود و استان رونق می‌گیرد.

وزیر اقتصاد و دارایی در مورد مولد سازی اموال بانک‌های دولتی در مازندران گفت: استانداران باید با فوریت اموال مازاد بانک‌های دولتی را پرونده‌سازی کنند تا عملیاتی شود.

وزیر اقتصاد و دارایی وضعیت تولید کاغذ شرکت چوب و کاغذ مازندران را مطلوب توصیف کرد و گفت: شرکت چوب کاغذ مازندران صنعت کاغذ کشور را زنده کرد و دیگر شرکت‌های مازندران را در این بخش مورد حمایت قرار می‌دهیم.

این مسئول با اعلام اینکه، اخباری مبنی بر واردات برنج در گمرکات کشور مطرح نیست و شایعه است، اظهار کرد: برای حمایت از کشاورزان، استمهال وام از بانک کشاورزی را تا هفته آینده عملیاتی می‌شود.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.