خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۳۲۱۳۰

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

در این گزارش به آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس و تازه‌ترین اتفاقات پیرامون خریدهای جدید باشگاه پرسپولیس پرداخته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از خبر ورزشی، آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس و تازه‌ترین اتفاقات پیرامون خریدهای جدید باشگاه پرسپولیس و بازیکنان تازه در این گزارش آورده شده است. جدیدترین خبر پیوستن دروازه‌بان تیم‌های پایه پرسپولیس به باشگاه آلومینیوم اراک است.

دروازه‌بان پرسپولیس رسماً به تیم صنعتی پیوست

روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک نوشت: امیر خلیفه که سال قبل در تیم‌های فوتبال جوانان و امید پرسپولیس عضویت داشت و به تمرینات تیم بزرگسالان این باشگاه نیز اضافه شده بود، با نظر مثبت سید مجتبی حسینی به تیم آلومینیوم اراک پیوست.

این دروازه‌بان ۱۹۴ سانتی‌متری و ۱۸ ساله که در اردوی تیم‌های جوانان و امید ایران نیز عضویت داشته، با امضای قراردادی به مدت سه فصل به عضویت آلومینیوم اراک درآمد.

تکلیف نهایی پرسپولیس و عزت‌اللهی رسما مشخص شد

هواداران پرسپولیس امید زیادی داشتند تا سعید عزت‌اللهی به عنوان هافبک مرکزی سرخ‌پوشان در فصل جدید معرفی شود اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پروژه جذب او بسته شده است.

درویش در این مورد گفت: آقای گل‌محمدی درخواست خرید چند بازیکن را داشتند که دوتا از آن‌ها امکان‌پذیر نبود، چون با تیم‌های خارجی قرارداد داشتند.

او در جواب به این پرسش که آیا منظورش احمد نوراللهی و سعید عزت‌اللهی است، پاسخ داد: بله؛ خرید آن‌ها امکان‌پذیر نبود و امروز هم طی صحبتی که با ایشان داشتیم، می‌دانستند که امکانش نیست.

سعید عزت‌اللهی شش ماه دیگر تحت قرارداد وایله است و به همین دلیل برای جدایی از این تیم باید رضایت‌نامه بگیرد.

با این حساب احتمالا عزت‌اللهی در فصل جدید نیز فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال خواهد کرد.

فسخ بیرانوند با پرسپولیس به خاطر استقلال نیست !/ ماجرای پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورویی به سنگربان سرخ‌پوشان

علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با تیم پرسپولیس فسخ کرده و همزمان باشگاه استقلال به دلیل نیاز به دروازه‌بان با این دروازه‌بان مذاکره کرده اما هیچ بعید نیست مقصد بعدی علی بیرو یک تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان باشد.

یک باشگاه عربستانی به مدیر برنامه علی بیرو اعلام کرده حاضر است برای مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران ۸۰۰ هزار یورو برای فصل اول پرداخت کند. این پول بیش از ۴۰ میلیارد تومان می‌شود و دستمزد کمی برای مرد شماره یک تیم ملی نیست. از سویی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی اگر در فصل اول حضور در لیگ برتر عربستان خوب کار کند به طور حتم دستمزد او افزایش پیدا خواهد کرد.

حجت کریمی دقایقی پیش در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد، با علی بیرو مذاکره کرده اما این مذاکره نتیجه مثبتی به دنبال نداشته است و این بدین معنی است دروازه‌بان تیم پرسپولیس راهی تیم جدیدی می‌شود و تیم جدید او استقلال نیست. البته باشگاه پرسپولیس امیدوار است به سرعت این مشکل را با پرداخت دستمزد معوقه بیرانوند و ثبت یک قرارداد جدید با مرد شماره یک تیم ملی حل کند.

بند فسخ قرارداد علی بیرو ۲۵۰ هزار یورو است و حالا اگر فسخ قرارداد این دروازه‌بان از سوی سازمان لیگ و کمیته وضعیت تایید شود این دروازه‌بان بدون پرداخت پول به باشگاه پرسپولیس راهی تیم عربستانی می‌شود.

ادعای جنجالی وکیل بیرانوند علیه مدیرعامل پرسپولیس

مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، عنوان کرد که رضا درویش در جلسه با او از جذب بیرانوند اعلام پشیمانی کرده و گفته که باید یک دروازه‌بان دیگر را جذب می‎کرد.

سلیمانی این ادعا را در برنامه فوتبال برتر نیز تکرار کرد و به این شکل شرح داد: درویش به من گفت اصلا گزینه من بیرانوند نبود و فلان شخص هم که در فوتبال هستند، نباید بیرانوند را می‌گرفتید. ما هم تمام صحبت‌ها را عینا به بیرانوند انتقال دادیم که این اختلافات پیش آمد.

او درباره فسخ بیرانوند عنوان کرد: پس از اینکه باشگاه پرسپولیس به نوتیس اول بی‌احترامی کرد، نوتیس دوم را دادیم. یعنی او دوست دارد در پرسپولیس بماند. باشگاه پرسپولیس پس از نوتیس دوم که یک هفته گذشت، مطالبات را واریز نکرد.

وی افزود: این می‌شود بی احترامی و تزویر و ریا می شود. احترام یعنی بازیکنی که در پرسپولیس زحمت کشید و نقش انکار‌ناپذیر داشت را ارزش بگذارند.

جزئیات قرارداد جدید کاپیتان پرسپولیس

قرارداد امید عالیشاه با باشگاه پرسپولیس تمدید شد. بر این اساس این بازیکن دو سال دیگر در خدمت قرمزپوشان خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی از باشگاه خواسته بود که قرارداد امید عالیشاه تمدید شود اما ظاهرا کاپیتان و باشگاه پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد هنوز به توافق نرسید.

گفته می‌شد امید عالیشاه به عنوان کاپیتان پرسپولیس، سقف قرارداد را می‌خواهد در حالی که باشگاه نظر دیگری داشت. پیشنهاد باشگاه ابتدا ۱۰ میلیارد تومان به علاوه ۲ میلیارد تومان آپشن قهرمانی و … بود اما امید عالیشاه به این مبلغ رضایت نداد.

پس از ماجرای علیرضا بیرانوند، رضا درویش دیگر با امید عالیشاه بحث نکرد و ۲ میلیارد تومان روی قراردادش گذاشت. در واقع قرارداد امید عالیشاه برای فصل جدید ۱۲ میلیارد تومان به علاوه آپشن قهرمانی خواهد بود.

آپشن هم از قرار معلوم ۱۰ درصد اصل قرارداد یعنی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که باشگاه پرسپولیس در صورت قهرمانی در لیگ بیست و سوم باید به امید عالیشاه بپردازد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.