خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۵۹۴۳

۳۲۰۰ نقطه پرحادثه در جاده های ایران/ ۱۰ استان در صدر بیشترین تصادفات

۳۲۰۰ نقطه پرحادثه در جاده های ایران/ ۱۰ استان در صدر بیشترین تصادفات

معاون وزیر راه و شهرسازی از رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها با منابع مولدسازی خبر داد و گفت: ۱۰ استان بیشترین آمار تصادفات رانندگی را دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، کمال هادیانفر با اشاره به وجود ۳۲۰۰ نقطه پرحادثه در جاده‌های کشور اظهار کرد: ۸۷۷ نقطه از این نقاط، پرتصادف است که سازمان راهداری با استفاده از منابع مولدسازی حداقل ۴۰۰ نقطه را اصلاح و برطرف می‌کند.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۶۱ نقطه پرتصادف توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصلاح و برطرف شده است و مابقی نقاط نیز باید تا پایان سال اصلاح و برطرف شود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه هفتم توسعه کاهش ۵۰ درصدی تصادفات پیش‌بینی شده است و با توجه به مصوبات دیروز کمیسیون ایمنی راه‌ها از جمله برگزاری جلسه با ۱۰ استانی که بیشترین آمار تصادفات را داشتند، با حضور استانداران، وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور امیدواریم به نتایج خوبی دست یابیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: نصب دوربین در راه‌های کشور به‌صورت BOT از طریق بخش خصوصی با فراخوان سازمان راهداری و نهایی شدن سامانه سپهتن که ۳۸۶ هزار کامیون و تریلی را تحت پوشش قرار می‌دهد، از دیگر مصوبات جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها بود.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.