کد مطلب: ۹۰۱۵۳۶

آماده باش پلیس راهور برای مدیریت ترافیک شب عید

آماده باش پلیس راهور برای مدیریت ترافیک شب عید

​رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از آماده باش پلیس راهور برای مدیریت ترافیک شب عید در معابر شهرهای سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره تمهیدات پلیس راهور در ایام پایانی سال گفت: به دلیل نزدیک شدن به روزهای پایانی سال  شاهد رشد چشمگیر ترددها و سفرهای درون شهری در  برخی مناطق و معابر شهری  تهران و سایر شهرها به به خصوص در اطراف مراکز خرید هستیم و همین موضوع باعث اشباع ظرفیت محدود شبکه معابر شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: افزایش سفرهای درون‌شهری در روزهای پایانی سال به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید باعث ایجاد ترافیک‌های سنگین خصوصا در  معابر منتهی به مراکز خرید می شود و در همین راستا نیز پلیس راهور  با بکارگیری تمام توان عملیاتی و بهره گیری از تجهیزات و سامانه‌های هشمند نظارتی و اتخاذ تمهیدات ترافیکی اقدامات لازم را برای تسهیل در تردد هموطنان و روان سازی ترافیک انجام می‌دهد.

شیرانی در همین راستا نیز از مردم خواست که با توجه به افزایش تردد در مراکز خرید در روزهای پایانی سال، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با صبوری و رعایت حقوق دیگران با پلیس برای تسهیل و روانی ترافیک همراهی و مشارکت بیشتری داشته باشند و در صورت مراجعه به بازار  و مراکز خرید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند چرا که این موضوع علاوه بر صرفه جویی در زمان، به کاهش ترافیک سنگین نیز کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه لازم است که از توقف‌های دوبله و منجر به سد معبر و پارک‌های حاشیه ای غیرمجاز پرهیز شود، گفت: رانندگان عزیز در این ایام با توجه به تردد بیشتر عابران احتیاط‌های لازم را در هنگام رانندگی به عمل آورده و ضمن رعایت حق تقدم عابرین از هرگونه توقف در گذرگاه‌های عابر پیاده خودداری کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین گفت: لازم است رانندگان در صورت وقوع تصادفات خسارتی در معابر برای جلوگیری از سد معبر و اخلال در تردد سایر خودروها، سریعا خودرو را کنار کشیده و مسیر را باز کنند. همچنین توصیه می‌شود از صحنه تصادف خود عکسبرداری یا محل قرار گرفتن خودرو و چرخ‌ها را علامت گذاری کنند.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.