کد مطلب: ۹۰۲۶۰۲

رئیس پلیس راهور فراجا مطرج کرد

۷۴ تن در تصادفات ۲روز اول طرح نوروزی فوت کرده‌اند

۷۴ تن در تصادفات ۲روز اول طرح نوروزی فوت کرده‌اند

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در طول ۲ روز از اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌های کشور دست‌کم ۷۴ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سردار سید تیمور حسینی در حاشیه نشست خبری امروز خود که در محل شهرک آزمایش برگزار شد، نسبت به افزایش تصادفات رانندگی منجر به فوت در ایام سفر‌های نوروزی هشدار داد و گفت: از نظر پلیس حتی یک مورد فوتی در تصادفات هم زیاد است و باید متوقف شود. همانطور که قبلا هم اعلام شده بود طرح نوروزی پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های خدماتی و امدادی از ۲۴ اسفندماه در جاده‌های کشور آغاز شده است و متاسفانه در طول این دو روز، ۷۴ نفر در تصادفات رانندگی جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه آمار نهایی از سوی پزشکی قانونی اعلام می‌شود، گفت:، اما آنچه که قطعی است این است که در طول این دو روز حداقل ۷۴ در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ۱۷۱۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا همچنیم درباره مهم‌ترین تصادفات این دو روز گفت: در این مدت سه فقره تصادف شدید داشتیم. در استان فارس، تصادف پژو و پراید باعث فوت سه نفر شد. همچنین در محور خرمشهر به اهواز نیز تصادف پژو و سمند پنج فوتی برجای گذاشت. در استان هرمزگان هم واژگونی یک سوختکش سبب مرگ چهار عضو یک خانواده شد.

حسینی تصریح کرد: تاکید ما و خط قرمز ما در طرح نوروزی تخلفاتی نظیر رانندگی با سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و. است. همچنین رانندگان به هیچ عنوان نباید در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی کنند.

منبع : ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.