فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۹۳۳

ممنوعیت توقف در مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی

ممنوعیت توقف در مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: فردا به دلیل برگزاری مراسم اجتماع بزرگ حجاب و عفاف توقف در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال استادیوم آزادی ممنوع است.

به گزارش تجارت نیوز،

سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به برگزاری مراسم اجتماع بزرگ حجاب و عفاف در روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی تهران، پلیس راهور تهران بزرگ، برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم و سهولت تردد شهروندان، تمهیدات ویژه ترافیکی پیش بینی کرده است.

وی افزود: توقف در مسیر جنوب به شمال ضلع غربی استادیوم آزادی و همچنین توقف در مسیر شمال به جنوب ضلع شرقی استادیوم آزادی به طور کامل ممنوع خواهد بود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: شهروندانی هم که به صورت کاروانی از مساجد و پایگاه‌های بسیج به سمت ورزشگاه آزادی به سمت محل برگزاری این مراسم تشریف می‌آورند حتماً از ضلع غربی وارد شوند و در پارکینگ‌های ضلع غربی توقف کنند.

سرهنگ مؤمنی گفت: همچنین اتوبوس‌ها در ضلع شرقی توقف خواهند داشت چرا که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از تردد اتوبوس‌ها در ضلع غربی استادیوم آزادی جلوگیری به عمل خواهند آورد.

وی ادامه داد: برای شهروندانی هم که با خودروی شخصی به این مراسم تشریف می‌آورند، تمام پارکینگ‌ها جهت توقف این وسایل نقلیه نیز باز خواهد بود و می‌توانند هم در پارکینگ‌های ضلع غربی و هم در پارکینگ‌های ضلع شرقی وسایل نقلیه خود را پارک کنند.

سرهنگ مؤمنی افزود: این شهروندان می‌توانند پس از توقف خودروهای خود تا نزدیکی محل برگزاری مراسم از ون‌های تاکسی که به همین منظور توسط شرکت تاکسیرانی در این محل‌ها جهت تردد پیش بینی شده استفاده کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی به همین منظور فعال خواهد بود که این عزیزان می‌توانند جهت تردد برای حضور در این مراسم از آن استفاده کنند.

وی بیان داشت: بعد از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های اطراف ورزشگاه رانندگان می‌توانند در معابر اطراف ورزشگاه که با نصب تابلو مشخص شده است به صورت مورب به نحوی که قسمت عقب وسیله نقلیه رو به جدول و قسمت جلوی وسیله نقلیه روبه خیابان باشد اقدام به پارک خودروی خود کنند.

سرهنگ مؤمنی از شهروندان خواست حتی المقدور از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو جهت شرکت در این مراسم استفاده نمایند و با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر پیرامونی برگزاری مراسم همکاری لازم را داشته باشند.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.