خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۶۸۲

کاهش زمان معطلی زائران اربعین در مرزها از ۵ به ۴ ثانیه

کاهش زمان معطلی زائران اربعین در مرزها از ۵ به ۴ ثانیه

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در سال گذشته ایستایی زائرین در مرزها به ۵ ثانیه رسید، گفت: امسال تلاش شده تا این ایستایی در مرزها به ۴ ثانیه برسد.

به گزارش تجارت نیوز،

سردار احمد رضا رادان در رزمایش اربعین فراجا که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با بیان اینکه پلیس آماده ارائه خدمات به زائرین در مرزهای چند گانه است، اظهارکرد: آماده می‌شویم تا خدمتی عاشقانه و محبانه توأم با لطف آقا ابا عبدالله الحسین (ع) که توشه یک ساله خدمت خود داشته باشیم را انجام دهیم و از این بابت برای شما آرزوی توفیق دارم و امیدوارم ما و شما بتوانیم توشه یک ساله خدمت خود را برداریم. باید باور قلبی ما باشد که به واسطه این انتخاب اباعبدالله قدم به قدم را در راه خدمت به زائران برداریم و این فرصت را غنیمت بدانیم.

وی با بیان اینکه با اقدامات خوب فاوا و سازمان اطلاعات خدمت به زائرین در ایستایی زائزین در مرزها به پنج ثانیه رسید و امسال با برنامه ریزی در تلاشیم که با همکاری فاوا و دیگر بخش ها این ایستایی به چهار ثانیه برسد، اظهارکرد: تسهیل خدمت به مشمولانی که اشتیاق زیارت دارند و دیگر خدمات به مردم در این مسیر از جمله وظایف سازمان انتطامی است.

فرمانده فراجا خطاب به کارکنان انتظامی افزود: این خدمت عاشقانه‌ای که در این ماموریت انجام می‌دهید برای ادب شما در سال‌های خدمت خود تاثیرگذار خواهد بود و قطعا کمک حال شما در این راه سختی که در پیش رو دارید، خواهد بود.

فرمانده فراجا به مرزبانان یگان های ویژه آگاهی و یگان های پشتیبانی و همه کسانیکه در این مراسم نقشی دارند، سلام درود و خداقوت فرستاد آرزو کرد که همگان توفیق خدمت در راه ابا عبدلله الحسین (ع) داشته باشند چرا که که این اقدامات مورد رضایت پروردگار است.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.