فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۹۱۶

چهارمین سارق بزرگراه صدر بازداشت شد

چهارمین سارق بزرگراه صدر بازداشت شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری چهارمین متهم پرونده سرقت با سلاح سرد در زیر پل صدر خبر داد و گفت: این فرد متواری بود که سرانجام با تلاش بی وقفه ماموران آگاهی به دام پلیس افتاد.

به گزارش تجارت نیوز،

سردار علی ولی‌پور گودرزی روز سه‌شنبه در این خصوص اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت مسلحانه با سلاح سرد در پل صدر تهران (فروردین امسال) و انتشار فیلم آن در فضای مجازی پرونده به جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هماهنگی قضایی در همان ایام طی یک عملیات ضربتی سه متهم پرونده در محدوده شمال کشور دستگیر شدند سپس بازسازی صحنه سرقت با حضور رییس پلیس تهران بزرگ و متهمان پرونده در همان محل انجام شد.

سردار ولی‌پور گودرزی افزود: با توجه به فراری بودن یکی از اعضای این باند کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم در محدوده شرق تهران شدند که با هماهنگی قضایی متهم چهارم این پرونده حوالی بامداد ۲۲ مرداد بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات مقدماتی به جرم خود اعتراف کرد.

وی یادآور شد: متهم به جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

همچنین رییس پلیس آگاهی پایتخت از اعتراف یک متهم به ارتکاب جنایت (قتل) در محله سیدخندان خبر داد.

سردار ولی‌پور گودرزی اضافه کرد: دوشنبه ۱۶ بهمن سال ۱۴۰۲ وقوع قتل مردی تبعه کشور افغانستان از سوی ماموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی، گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مردی ۳۰ ساله را مشاهده کردند که بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

به گفته او، بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول مدتی بود که در این ساختمان مشغول به کار شده بود و کارگران دیگر ساختمان، آن شب هم با شنیدن صدای دعوا و درگیری بیدار و مشاهده کردند ۲ مرد تبعه افغانستان همکارشان را بشدت زخمی کرده و با تهدید بقیه از محل فرار کردند.

دستگیری خفت‌گیر زیر پل صدر و قاتل فراری پل سیدخندان

سردار ولی‌پور گودرزی تاکید کرد: تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه تیم جنایی ردی از یکی از اقوام خانواده مقتول را یافتند و او ماجرای این جنایت هولناک را اینطور توضیح داد که خانواده مقتول با خانواده‌ای از طایفه‌ای دیگر در افغانستان اختلاف و درگیری داشتند به همین خاطر مقتول برای دوری از مشکلات و این اختلاف‌ها افغانستان را ترک کرده و برای کار به ایران آمده بود، چند هفته قبل دوباره میان پدر مقتول و خانواده دو برادر قاتل درگیری رخ داده بود که آن دو برادر به‌قصد انتقام به محل حادثه رفتند و با ضربات چاقو دست به این جنایت زدند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه یکی از متهمان را در شهریار شناسایی کردند و پس از کسب مجوز قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند اما متوجه شدند که برادرش به مکانی نامعلوم فرار کرده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی با اظهارات ضد ونقیضی گفت، من و برادرم با مقتول و طایفه‌اش اختلاف داشتیم که قرار شد انتقام بگیریم، بدین ترتیب روز حادثه به محل جنایت رفتیم که در آنجا برادرم با ضربات چاقو مرد جوان را به قتل رساند من در این ماجرا بی‌گناه هستم و برادرم عامل اصلی جنایت است و به مکان نامشخصی گریخته است.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.