فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۸۹۸

ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان کاهش یافت

ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان کاهش یافت

ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۷ شهرستان سیستان و بلوچستان کاهش یافت.

به گزارش تجارت نیوز،

بنابر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان و کارگروه اضطرار آلودگی هوا، به دلیل وقوع طوفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی، ادارات و بانک‌های ۷ شهرستان زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به جز مراکز خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز یکشنبه مورخ ۲۸ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح آغاز و با سه ساعت تعجیل راس ساعت ۱۰ به پایان می رسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می گردد.

همچنین مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، از شدت گرفتن سرعت بادهای ۱۲۰ روزه و تشدید بارش‌های موسمی در نیمه جنوبی در استان خبر داد.

محسن حیدری اظهار کرد: وزش باد شدید و گرد و خاک از امروز یکشنبه تا پیش از ظهر سه‌شنبه ( ۲۸ تا سی‌ام مرداد) برای مناطق شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود. در این مدت احتمال افزایش غبار و وزش باد نسبتاً شدید برای زاهدان و مناطق شرقی استان وجود دارد.

وی افزود: از شنبه تا دوشنبه (۲۷ تا ۲۹ مرداد) برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان‌های سرباز، راسک، قصرقند، نیکشهر، لاشار، مهرستان، ایرانشهر، بمپور و فنوج رخداد رگبار و رعد و برق به همراه باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.