فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۵۳۹

۴۷۰ مالخر در کشور دستگیر شدند؛ کشف ۱۴۰۰ قلم کالای مسروقه

 ۴۷۰ مالخر در کشور دستگیر شدند؛ کشف ۱۴۰۰ قلم کالای مسروقه

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۴۷۰ مالخر و کشف ۱۴۰۰ قلم اموال مسروقه در اجرای طرح سراسری مبارزه با مالخران و صنوف متخلف خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز،

سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ وقوع جرم سرقت و عدم برخورد جدی با مداخله‌کنندگان در خرید و فروش اموال سرقتی، فرصتی را برای خریداران و فروشندگان آن در صنوف مختلف ایجاد کرده تا با خرید و فروش عین اموال و یا اوراق کردن و قطعه فروشی آن امنیت کشور را برهم زنند. برهمین اساس اجرای دومین مرحله از طرح مقابله با مالخران و صنوف متخلف به طور همزمان در استان‌های هدف به مدت سه روز در اواسط مرداد ماه سال جاری اجرا شد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا ادامه داد: با اجرای این طرح و تلاش کارآگاهان بیش از ۴۷۰ نفر مالخر دستگیر شدند که حدود ۳۳۳ نفر از این افراد ساربقه‌دار و مابقی فاقد سابقه بودند.

وی با بیان اینکه مبارزه با سارقان و مالخران، کاهش وکنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف از جمله اهداف این طرح بود، خاطرنشان کرد: طبق گزارشات در این طرح حدود یک هزارو ۳۹۵ قلم فقره سرقت کشف و همچنین از ۹۵۷ واحد صنفی بازدید شد که برای تعداد ۱۸۰ واحد اخطار به پلمب صادر شد.

اکبری همچنین تصریح کرد: یکی از عمده اقداماتی که همواره این پلیس در جهت کنترل مالخران پیش رو قرار داده، اجرای طرح‌های عملیاتی مقطعی بوده که استمرار و پیگیری آن در بلند مدت نتایج ملموس و قابل قبولی را دربرخواهد داشت.

منبع : ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.