فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۶۹۱

واژگونی اتوبوس زائران اربعین در کوهین ۱۵ زخمی بر جای گذاشت

واژگونی اتوبوس زائران اربعین در کوهین ۱۵ زخمی بر جای گذاشت

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی در مسیر ارتباطی قزوین - رشت، حوالی کوهین ۱۵ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش تجارت نیوز،

سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: ساعت ۵ و ۴۷ دقیقه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس حامل ۴۴ زائر اربعین در کیلومتر ۳۶ باند شمالی جاده قزوین - رشت، حوالی گردنه کوهین به سمت رشت با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد کرده که در این حادثه راننده با از دست دادن کنترل خود، منجر به واژگونی آن می شود.

وی افزود: با اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع این حادثه رانندگی، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ ذاکری منش ادامه داد: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین که در مسیر بازگشت از مرز مهران در حال حرکت بوده از جاده خارج و واژگون شده است که بر اثر این سانحه، ۱۵ نفر از مسافران اتوبوس مصدوم که از طریق اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، تصریح کرد: چهار مصدوم این حادثه در مراکز درمانی بستری و سایر حادثه دیدگان به صورت سرپایی درمان شدند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: با توجه به حجم سفر زائران به کربلا معلی و همچنین موج بازگشت آنان طی روزهای آینده، به رانندگان توصیه می کنیم تا هنگام بازگشت و در مسیر به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه را در مجتمع های بین راهی استراحت کرده و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.