فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۷۳۱

ضوابط انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

ضوابط انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

ضوابط انتخاب رشته آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی دوره -۳۸ سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

به گزارش تجارت نیوز،

ضوابط و شرایط انتخاب رشته-محل تحصیل در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دستیاری رشته های تخصصی دندانپزشکی سال ،۱۴۰۳ با هدف تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

کارنامه علمی آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۳۱ شهریور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا بتوانند با آگاهی از وضعیت علمی خود، انتخاب دقیق تری را انجام دهند. زمان انتخاب رشته-محل از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز دوشنبه ۵ شهریور تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز یکشنبه ۱۱ این ماه خواهد بود.

کارنامه فقط از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل مشاهده و دریافت است. داوطلبان می توانند با وارد کردن کد رهگیری، کارنامه خود را مشاهده و دریافت کنند.

کارنامه اولیه، فقط بر اساس اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام و نمرات اکتسابی داوطلب صادر شده است و به منزله پذیرفته شدن داوطلب نیست. داوطلب درصورت مجاز بودن، می تواند نسبت به انتخاب رشته-محل تحصیل اقدام کند.

عدم انتخاب رشته-محل در زمان مقرر، به منزله انصراف از انتخاب رشته-محل و ادامه فرآیند آزمون است و بعداً اقدامی میسر نخواهد بود.

بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کسانی که نمرهی حد نصاب را کسب کردهاند (۲۵ درصد نمره کل خام قابل کسب) و دارای سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنما هستند، مجاز به انتخاب رشته-محل هستند.

گزینش دانشجو در هر یک از رشته های آزمون دستیاری دندانپزشکی، بر اساس نمره کل تراز به درصد (ویژه همان رشته تخصصی) مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته-محل که توسط خود داوطلب تعیین شده، انجام خواهد شد.

بنابراین داوطلب باید بر اساس علاقه شخصی، با توجه به نمره کل تراز اکتسابی و ظرفیت رشته-محل های تحصیلی نسبت به انتخاب رشته-محل تحصیل خود اقدام کند.

منبع : شفقنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.