خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۵۸۵

رگبار و رعد و برق در استان‌ های شمالی؛ هوای کشور کمی خنک تر می شود

رگبار و رعد و برق در استان‌ های شمالی؛ هوای کشور کمی خنک تر می شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از آغاز روند کاهش نسبی دما در اکثر نقاط کشور خبر داد و گفت: امروز دریای خزر مواج است و کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

به گزارش تجارت نیوز،

صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در خصوص اینکه از امروز (شنبه۱۷ شهریور) هوا در اکثر نقاط کشور با ورود موج کاهش دما، خنک‌تر خواهد شد، گفت: امروز دریای خزر مواج است و آغاز روند کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز یکشنبه (۱۸ شهریور) با گذر امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور در سواحل دریای خزر و استان‌های اردبیل، خراسان شمالی و در ارتفاعات البرز افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود، افزود: در روز دوشنبه (۱۹ شهریور) هم در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

ضیاییان تصریح کرد: استان‌های نیمه جنوبی کشور تأثیر قابل توجهی از روند کاهش دمای هوا را دریافت نخواهند کرد و همچنان قالب گرما در وضعیت آب‌وهوایی این استان‌ها حاکم است.

وی در پایان گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری و وزش باد از بعدازظهر، افزایش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه، آسمانی صاف و وزش باد و از بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.