فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۷۴۵

یک میلیون تومان متناسب سازی برای بازنشستگان کارگری واریز می شود؟

یک میلیون تومان متناسب سازی برای بازنشستگان کارگری واریز می شود؟

بازنشستگان کارگری در انتظار یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای تیرماه هستند.

به گزارش تجارت نیوز،

در حالیکه یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازیِ تیرماه برای بازنشستگان کشوری و لشگری واریز شده، بازنشستگان کارگری همچنان در انتظار دریافت این مبلغ هستند.

هنوز سازمان تامین اجتماعی زمانی برای پرداخت این مبالغ اعلام نکرده اما علی بابایی کارنامی (رییس  کمیسیون اجتماعی مجلس) در نشست با نمایندگان بازنشستگان گفت با رایزنی‌های انجام شده با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به زودی یک میلیون تومان بابت متناسب سازی به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز پرداخت می‌شود و انشا الله با تصویب نمایندگان مجلس حداقل بگیران هم مشمول متناسب سازی قرار خواهند گرفت.

در جلسه دوشنبه اعضای هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور که با  دعوت از رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد، مشکلات و مطالبات بازنشستگان با وی مطرح و قول پیگیری برای حل آنها داده شد.

در این جلسه رئیس، نایب رییس، دبیر و اعضای هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور نسبت به تاخیر و تغییر روند پرداخت حقوق بازنشستگان اعتراض کرده و خواستار پرداخت یک میلیون تومان بابت متناسب سازی و پیگیری برای تصویب لایحه دو فوریتی تحت شمول قرار گرفتن حداقل بگیران برای متناسب سازی در مجلس شورای اسلامی شدند.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.