کد مطلب: ۸۹۷۰۹۲

جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد

جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد

جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال به دلیل تسهیل در عبور و مرور از ساعت ۱۴ امروز به سمت شمال یکطرفه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: از ساعت ۲ بعد از ظهر امروز جمعه ۱۳ بهمن در آزاد راه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو‌های به مقصد چالوس انجام می شود.

همچنین از ساعت ۳ بعد از ظهر در ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت و از ساعت ۵ بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک طرفه می‌شود.

بنابراین گزارش از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و مسیر پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن این که در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

هم اکنون ترافیک در محور هراز مسیر(رفت و برگشت) محدوده پیست آبعلی سنگین و در محور فیروزکوه روان است.

ضمنا محورهای شمالی دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات می باشند.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.