کد مطلب: ۸۹۵۷۳۴

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:

قدرت‌های جهان هم اگر دست از پا خطا کنند زاویه موشک‌ها را تغییر می‌دهیم

قدرت‌های جهان هم اگر دست از پا خطا کنند زاویه موشک‌ها را تغییر می‌دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از سپاه پاسداران برای واکنش به حمله تروریستی کرمان گفت: این اقدام سپاه نه‌تنها داعش را منهدم کرد بلکه پیامی برای همه کسانی فرستاد که پشت صحنه داعش و تمامی ترورهایی هستند که آنها انجام می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم هفتمین سالگرد بزرگداشت شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو گفت: داعشی‌ها در ادلب پایگاه داشته و فعالیت‌ می‌کردند و شما دیدید چگونه در فاصله هزار و ۲۵۰ کیلومتری، موشک‌های خیبرشکن به مرکز و مقر آنها با چه دقتی اصابت و آنها را منهدم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه این اقدام سپاه نه تنها داعش را منهدم کرد بلکه پیامی برای همه حامیان داعش بود، گفت: تمام قدرت‌ها دیدند که اگر دشمن دست از پا خطا کند و کوچک‌ترین آسیبی به ملت و کشور ما برسانند، کافی است کمی جهت زاویه موشک‌ ها را تغییر دهیم تا قدرت جمهوری اسلامی را ببینند.

قالیباف ادامه داد: آنها دیدند که اگر از طریق مقری در اربیل اقدام به جاسوسی کنند، با آن‌ها چه برخوردی خواهد شد و انتقام شهدا گرفته می‌شود. رزمندگان به خاطر دارند که ما ابتدای جنگ حتی خمپاره 120 هم نداشتیم و توپ‌های ما نمی‌توانستند تا 20 کیلومتر پشت خط را نیز هدف قرار دهند، اما فرهنگ جهاد و شهادت امروز قابلیتی فراهم کرده است که چنین قدرت بازدارندگی داریم.

 

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.