کد مطلب: ۸۹۷۹۲۹

برنامه احمدی نژاد برای انتخابات ۱۴۰۴ چیست؟

برنامه احمدی نژاد برای انتخابات 1404 چیست؟

عباس امیری‌فر گفت: احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، عباس امیری‌فر، که روزگاری در دولت احمدی نژاد حضور داشت و سپس راهش را از او جدا کرد، گفت: تلاش‌های احمدی نژاد برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری است. شرایط اقتصادی هم به‌گونه‌ای است که تصور و حتی توهم او این است که دولت زمین خورده و موفق به مهار تورم و گرانی نیست؛ سپس نظام مجبور می‌شود پشت او بایستد. توهمی که تحقق آن بسیار است چرا که نظام دیگر به او اعتماد نمی‌کند.

وی تاکید کرد: او دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست و به دنبال‌ شخصیت‌های جدیدی مثل آقای بیگی، دکتر الهام، شیخ‌الاسلام و سید حسن موسوی است‌.

امیری فر گفت: ممکن است یک تعدادی هم وارد انتخابات شوند که اگر خودش رد صلاحیت شد و یارانش رای آوردند، در کسوت معاون اولی کار کرده و خودش را از صحنه سیاسی محو نکند. آمدن او در انتخابات ۱۴۰۴ و ردصلاحیت او از سوی شورای نگهبان قطعی است.

وی گفت: احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند. او معمولا زودتر از موعد مقرر وارد صحنه می‌شود و مشخصا که می‌خواهد به عنوان کاندیدای اصلی ریاست‌جمهوری فعالیت خود را علنی کند.

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ماهواره جدید ناسا؛ دریچه‌ای نو به سوی درک بهتر آب‌وهوای زمین