خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۵۰۳۶

جهتم در جهت دولت آقای رئیسی است

جهتم در جهت دولت آقای رئیسی است

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که اگر رای نیاورید به شهرداری برمیگردید، گفت: علی القاعده باید اینطور باشد ولی انشا‌الله رای می‌آوریم.​

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره تعدد ثبت نام افراد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر کسی احساس وظیفه کرده که در صحنه بیاید عزیز است.

وی در خصوص برنامه شهرداری برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه شهرداری تهران تلاش در جهت ایجاد زمینه مشارکت بالا است، من به همه معاونان و سازمان‌ها و شرکت ها هم گفتم خط قرمز قطعی ما در مورد نامزدها چه خودم باشم چه دیگران این است که کسی حق کار سیاسی به معنی ورود به اشخاص را ندارد و به طریق اولی برای بنده هم ندارد. یعنی برای خودم این خط قرمز پررنگ تر است و نکته دیگر این است که باید تلاش شود در خصوص موضوع مشارکت فضای شهر به سمت مشارکت پرشور برود.

شهردار تهران درباره تعهد خود به تصمیم جمعی جبهه انقلاب گفت: اوج عقلانیت این است که جبهه انقلاب تصمیم جمعی بگیرد و تصمیم جمعی خود را داشته باشد بنده ایده های تحولی برای کشور به لطف الهی دارم و جهت کشور را در جهت دولت آقای رییسی می دانم که باید استمرار پیدا کند و نقاط قوت آن باید تشدید شود و ابعادی هم که نیاز به تدبیر و رفع کاستی ها باید با تمام جدیت و دقت انجام بگیرد.

وی گفت: خصوصیت ها و ترازی که‌ آقای رییسی برای کشور گذاشتند نصابش نسبت به سایر روسای جمهوری متفاوت و جدید است این نصاب را باید حفظ کرد.

زاکانی در پاسخ به این سوال که اگر رای نیاورید به شهرداری برمیگردید، گفت: علی القاعده باید اینطور باشد ولی انشا‌الله رای می‌آوریم.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.