فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۶۳۶۰

اگر لاریجانی به خاطر حضور فرزندش در خارج از کشور ردصلاحیت شده زاکانی هم وضعش همین است

اگر لاریجانی به خاطر حضور فرزندش در خارج از کشور ردصلاحیت شده زاکانی هم وضعش همین است

غلامحسین کرباسچی دبیر کل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر گفته می‌شود که دختر آقای لاریجانی در خارج از کشور است مگر آقایان دیگر این گونه نیستند همین آقای زاکانی مگر نگفته است دخترش به خارج از کشور رفته تا کار یاد بگیرد و کار انقلابی کند؟! اینها با یکدیگر فرقی نمی‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید؛ 

برخی آقایان نیز دائم الثبت نام هستند یعنی هر اتفاقی رخ دهد این افراد در آنجا کاندیدا می شوند الحمدلله همواره تایید صلاحیت می شوند.

بسیار جالب است که در مجموعه نظامِ بررسی و تایید صلاحیت ها، به عنوان مثال آقای لاریجانی رد صلاحیت می شود اما آقای زاکانی شهردار تهران و بقیه افراد تایید صلاحیت می شوند.به عنوان مثال اگر گفته می شود که دختر آقای لاریجانی در خارج از کشور است ( نمی خواهم تایید کنم) مگر آقایان دیگر این گونه نیستند همین آقای زاکانی مگر نگفته است دخترش به خارج از کشور رفته تا کار یاد بگیرد و کار انقلابی کند؟! اینها با یکدیگر فرقی نمی کنند.

برخی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کردند یکی شهردار می شد و دیگری هم رییس بنیاد شهید می شد و بدین ترتیب به نفع نفر اصلی از صحنه رقابت انتخاباتی کنار می رفتند در حال حاضر هم به نظر می رسد وضعیت بدین گونه باشد.

پزشکیان حرف‌هایی زده که حتی اصلاح‌طلب‌ترین‌ها هم بیان نکردند!

 

منبع : هم میهن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.