خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۹۵۳۷

تندروها به دنبال سبد رأی قالیباف افتادند

تندروها به دنبال سبد رأی قالیباف افتادند

قاضی زاده در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ملت بزرگ ایران، هوادارانم و از سایر برادرانم آقایان قالیباف، زاکانی و ستادهای انتخاباتی ایشان می‌خواهم از برادر گرانقدر آقای دکتر سعید جلیلی حمایت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، بر سر انصراف جلیلی و قالیباف از انتخابات، کشمکش‌های تندی میان اطرافیان آنان درگرفته بود، اما با مشخص شدن نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در دور اول، شکست قالیباف و رقابت جلیلی و پزشکیان در دور دوم، از شب گذشته، اطرافیان سعید جلیلی و مشخصا محسن منصوری رئیس ستاد انتخابات او در تلاش هستند تا محمدباقر قالیباف و سبد رأی او را در انتخابات به سمت خود بکشانند.

از سوی دیگر، امیرحسین قاضی زاده و علیرضا زاکانی، دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری که در ساعات پایانی انتخابات از رقابت‌ها کنار کشیدند، از سعید جلیلی حمایت کردند.

چنانچه، سید امیرحسین قاضی‌زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «و لا تکونوا کالذین تفرقوا و اختلفوا من بعد ما جاءهم البینات…» وظیفه امروز همه دلسوزان حمایت از کاندیدای جبهه انقلاب است. از ملت بزرگ ایران، هوادارانم و از سایر برادرانم آقایان قالیباف، زاکانی و ستادهای انتخاباتی ایشان می‌خواهم از برادر گرانقدر آقای دکتر سعید جلیلی حمایت کنند.

تلاش ستادهای زاکانی برای پیروزی سعید جلیلی

همچنین، لطف‌الله فروزنده، معاون امور مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و از چهره‌های نزدیک به علیرضا زاکانی، در مطلبی با هشتگ یاران زاکانی و حامیان جلیلی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در دور دوم انتخابات،ضمن حمایت قاطع از دکتر سعید جلیلی اعلام می‌دارد:کلیه ستادهای تبلیغاتی دکتر زاکانی درسراسر کشور با تمام توان وظرفیت برای پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب تلاش خواهند کرد.»

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.