فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۸۳۵

جعفرزاده ایمن‌آبادی: پزشکیان باید هر تصمیمی از یک تیر به بعد را ابطال می‌کرد/ کشور در حال استفاده از آخرین فرصت‌هایش است

 جعفرزاده ایمن‌آبادی: پزشکیان باید هر تصمیمی از یک تیر به بعد را ابطال می‌کرد/ کشور در حال استفاده از آخرین فرصت‌هایش است

نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای پزشکیان باید از یک تیر هر تصمیمی را ابطال می‌کرد و آن‌ها باید دوباره برای تایید مجوز‌ اقدام ‌می‌کردند، گفت: در هر صورت همه باید دعا کنیم که آقای پزشکیان موفق شود چون کشور در حال استفاده از آخرین فرصت‌های خودش است.

به گزارش تجارت نیوز،

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره انتخاب برخی اعضای کابینه از جمله عارف به عنوان معاون اول رییس‌جمهور، گفت: معاون اول باید از لحاظ شخصیت فردی شیخوخیت و بزرگی داشته‌ باشد، سابقه او از همه کسانی که وزیر می‌شوند، بیشتر باشد. در دولت سیزدهم انصافا باید از آقای مخبر تشکر کنیم، آقای مخبر بعد از فوت آقای رییسی مردانه پای این کشور و نهاد ایستاد ولی مشکل آقای مخبر این بود که وزرا او را قبول نداشتند و حرف او را گوش نمی‌کردند. رییس‌جمهور خیلی درگیر مراسمات، تشکیلات و برنامه‌‌ها،‌ سرکشی‌ها و حضور در استان‌ها با این کشور پهناور است. بنابراین کسی را می‌خواهد که بتواند دولت را جمع کند و آن کس باید از همه یک سر وگردن بالاتر باشد. آقای عارف و در کنار ایشان آقای ظریف این ویژگی‌‌ها را دارند.

 آقای پزشکیان باید از هر تصمیمی از یک تیر را ابطال می‌کرد

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که پزشکیان باید چه نکاتی را در انتخاب کابینه رعایت کند، تصریح کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که برخی در کابینه دولت سیزدهم خیلی بداخلاقی کردند و رفتار‌ نادرستی را در برخی انتصابات و جا به‌ جایی‌ها، عقد قراردادها و تبدیل وضعیت‌ها انجام دادند. آقای پزشکیان باید از یک تیر هر تصمیمی را ابطال می‌کرد و آن‌ها باید دوباره برای تایید مجوز‌ اقدام ‌می‌کردند. آقای پزشکیان با سعه صدر بالا باید پیشنهادات را بگیرد. من اگر جای آقای پزشکیان باشم در مقابل پیشنهادات گارد نمی‌گیرم.

پزشکیان  دولت را شرکت سهامی نکند

وی ادامه داد: خواهشی که از آقای پزشکیان دارم این است که دولت را شرکت سهامی نکند، خطا و اشتباهی که دولت قبل انجام داد را آقای پزشکیان انجام ندهد،‌ دولت قبل متاسفانه به یک شرکت سهامی تبدیل شد. یک پست به قاضی‌زاده داده شد یک پست هم به زاکانی. دولت، دولت است و باید افراد شایسته را انتخاب کنند. همان‌کاری که آقای ظریف انجام داده و امیدوارم محصول خوبی از آن بیرون بیاید.

دعا کنیم که پزشکیان موفق شود چون کشور در حال استفاده از آخرین فرصت‌های خودش است

وی درباره برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور دولت چهاردهم، گفت: نسبت به همه ادوار استقبال خیلی خوبی شد، در هر صورت همه باید دعا کنیم که آقای پزشکیان موفق شود چون کشور در حال استفاده از آخرین فرصت‌های خودش است.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.