فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۵۱۲

حمله روزنامه اصولگرا به محتوای اکانت توییتری پزشکیان/ پاس گل به اسرائیل بود

حمله روزنامه اصولگرا به محتوای اکانت توییتری پزشکیان/ پاس گل به اسرائیل بود

ادمین اکانت رئیس‌جمهور در شبکه ایکس با تحریف سخنان پزشکیان، کلامی غیرواقعی و مخالف حمایت ایران از محور مقاومت را به او نسبت داد. این اتفاق باید سبب شود تا رئیس‌جمهور دقت نظر و سخت‌گیری بیشتری در مورد انتخاب اعضای تیم رسانه‌ای خود و نظارت بر آن‌ها به خرج دهد.

به گزارش تجارت نیوز،

روز گذشته توییتی در صفحه مجازی رئیس‌جمهور مسعود پزشکیان منتشر شد که باعث دلخوری و گلایه فعالان مجازی فلسطینی و البته خشنودی صهیونیست‌ها شد. در حالی که نگارش چنین توییتی با تعجب اهل سیاست روبه‌رو شده بود و البته محتوای آن متناقض با مواضع قبلی پزشکیان در مورد فلسطین بود، روشن شد که جمله توییت عبارتی تقطیع شده از سخنرانی رئیس‌جمهور است که با کمک تقطیع و هشتک بی‌ربط تلاش شده موضعی غیر آنچه مدنظر پزشکیان است بیان شود!

در توییت مذکور آمده بود: «قدرت و توان نظامی باید در جهت خدمت به مردم و برای ایران به کار گرفته شود.» عبارت «برای ایران» هم به شکل هشتک در این توییت آورده شده بود.

اما ببینیم بیان اصلی این بخش در سخنان پزشکیان چگونه بوده و سطح تحریف ادمین اکانت چقدر است. چه آنکه سخنان پزشکیان اتفاقاً در حمایت از مردم مظلوم غزه است. در منابع رسمی و خبرگزاری رسمی دولت، ایرنا، سخنان پزشکیان این‌گونه آمده است: «پزشکیان با تأکید بر اینکه قدرت و توان نظامی باید در جهت خدمت به مردم به کار گرفته شود، نه برای کشتن زنان و کودکان مظلوم و بی‌گناه، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که ادعای حقوق بشر و دموکراسی دارند به خاطر سوءرفتار یک حکومت با چند شهروند، زمین و زمان را به هم می‌ریزند، اما در مقابل چشمشان زنان، کودکان و بیمارستان‌ها در غزه را بمباران می‌کنند، اما صدایی از آن‌ها بلند نمی‌شود و در نهایت وقاحت باز هم در پشت تریبون‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند که بسیار شرم‌آور است. اگر ما امروز این توان دفاعی را نداشتیم، این جنایتکاران بی‌شرمانه و بی‌رحمانه همین جنایات را علیه مردم ما مرتکب می‌شدند...».

منبع : روزنامه جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.