خبر فوری:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۲۷۹۳

بی بی گل کیست و به رئیسی چه گفت؟

بی بی گل کیست و به رئیسی چه گفت؟

بی‌بی گل ادامه می‌دهد: با شنیدن خبر شهادت آیت الله رئیسی آنقدر ناراحت شدم و اشک ریختم که نمی‌توانم بیان کنم.

به گزارش تجارت‌نیوز، بی‌بی گل سلیمانی در سفر نخست رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری وقتی آیت الله رئیسی با خودرو در حال بازگشت از بازفت بود، نامه‌ای را به آیت‌الله رئیسی داد و درخواست کرد در صورت امکان به صورت ویژه به مشکلات او رسیدگی شود.

ابتدا سردار شهید موسوی سرتیم حفاظت رییس‌جمهور قصد داشت که نامه بی‌بی گل را از او بگیرد اما آیت‌الله رئیسی تاکید کرد که خودش نامه را دریافت کند و قول داد به درخواست های او رسیدگی کند.

بی‌بی گل می‌گوید: هرگز باور نمی‌کردم که بتوانم رییس‌جمهور را از نزدیک ببینم و با او صحبت کنم و نامه و درخواست خود را به او بدهم.

این بانوی اهل بازفت کوهرنگ چهارمحال و بختیاری گفت: خودرو رییس جمهور در حال حرکت از جاده خاکی بود و گفتم نامه را به دست یکی از همراهان رییس‌جمهور می‌دهم اما با تعجب دیدم که ماشین خود رییس‌جمهور است و نامه را به دست خود آیت الله رئیسی دادم.

وی ادامه می‌دهم: پارسال نیز که رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری آمد به دیدنش در فرودگاه رفتم و از اینکه باعث شد مشکلات لبد را حل کنم، از او تشکر کردم.

بی‌بی گل ادامه می‌دهد: با شنیدن خبر شهادت آیت الله رئیسی آنقدر ناراحت شدم و اشک ریختم که نمی‌توانم بیان کنم.

وی یادآور شد: تا عمر دارم مدیون و ممنون‌دار آیت‌الله رئیسی هستم .

فرزند بی‌بی‌گل نیز گفت: هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کردم که رییس‌جمهور به لبد بیاید و برای تکمیل خانه مادرم دستور بدهد.

او می گوید: وقتی خبر شهادت آیت الله رییسی را شنیدم به مدرسه ای رفتم که او برای بچه‌های لبد دستور داده بود تعمیر و درست کنند و با بچه های دانش آموز عزاداری کردیم.

 

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.