فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۷۷۹

شهاب اسفندیاری معروف به «شهاب پاورپوینت» کیست؟

شهاب اسفندیاری معروف به «شهاب پاورپوینت» کیست؟

مشاجره کارشناس صداوسیما با مشاور پزشکیان سوژه شد. شهاب اسفندیاری استاد دانشگاه صداوسیما در میزگرد فرهنگی شخصی و مانند بازجوها عمل کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بروز درگیری لفظی میان محمد فاضلی مشاور مسعود پزشکیان و شهاب اسفندیاری، از اساتید دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی در میزگرد انتخاباتی، باعث شد که فاضلی با پرت کردن میکروفون استودیوی صدا و سیما را ترک کند.

در این میزگرد، کارشناس برنامه، محمد فاضلی را استاد متخلف اخراجی خواند که «حیثیت آموزش عالی را خدشه‌دار کردند». در پاسخ به این سخنان، محمد فاضلی که استادیار سابق دانشگاه شهید بهشتی تهران است، اسفندیاری را دروغگو خواند. 

براساس بررسی‌ها، شهاب اسفندیاری استاد گروه سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران است. طبق گفته برخی از دانشجوهای صداوسیما، سواد و دانش ایشان چه در زمینه سینما و چه در زمینه جامعه‌شناسی در حد دانشجوی لیسانس این دو رشته نبود و درمیان دانشجویان هم به شهاب پاورپوینت (به واسطه تدریس و روخوانی از پاورپوینت) معروف بوده است.

فرد دیگری نوشت، شهاب اسفندیاری از ⁧ بورسیه⁩ای‌ های جنجالی از جیب بیت‌المال به دانشگاه ⁧ناتینگهام⁩ است، با الطاف خفیه‌ روسای خود در اخراج اساتید، یک‌شبه از «استادیاری» به ریاست دانشگاه صداوسیما ارتقا یافت!

برخی می‌گویند این ماجرا ارتباط مسقیمی با برادر سعید جلیلی دارد که در صداوسیما معاون است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.