فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۴۱۶

اسرائیل بلاخره به ترور اسماعیل هنیه واکنش نشان داد

اسرائیل بلاخره به ترور اسماعیل هنیه واکنش نشان داد

نخست وزیر اسرائیل پس از ترور اسماعیل هنیه، رهبر حماس در تهران و یکی از فرماندهان ارشد حزب الله در بیروت، ادعا کرد که اسرائیل به هر حمله‌ای به این رژیم با قدرت پاسخ خواهد داد.

به گزارش تجارت نیوز،

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز چهارشنبه پس از ترور اسماعیل هنیه، رهبر حماس در تهران و یکی از رهبران ارشد حزب الله در بیروت، ادعا کرد که اسرائیل به هر حمله‌ای به این رژیم با قدرت پاسخ خواهد داد.

نتانیاهو در یک بیانیه تلویزیونی گفت شهروندان اسرائیل، روزهای چالش برانگیزی در راه است. از زمان حمله در بیروت، تهدیدهایی از هر طرف به گوش می رسد. ما برای هر سناریویی آماده هستیم و در برابر هر تهدیدی متحد و مصمم خواهیم بود. اسرائیل برای هر تجاوزی به ما از هر عرصه ای بهای سنگینی خواهد گرفت.»

نتانیاهو اگرچه مستقیم به ترور اسماعیل هنیه در تهران اشاره نکرد اما با تقدیر از عملیات‌های نیروهای نظامی این رژیم در هدف قرار دادن رهبران مقاومت، تلویحا ترور آقای هنیه در تهران را هم در راستای اهداف اسرائیل برشمرد.

او همچنین خطاب که کسانی که خواستار پایان جنگ در غزه‌اند، در اظهاراتی انتقادآمیز گفت که من تسلیم هیچ فشاری برای توقف جنگ نشده ام و نخواهم بود.

 

منبع : اکوایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.