فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۶۲۶

پاسخ دفتر حسن روحانی به ادعای مطرح شده در برنامه تلویزیونی

پاسخ دفتر حسن روحانی به ادعای مطرح شده در برنامه تلویزیونی

پاسخ دفتر رئیس‌جمهور ایران در دوره‌های یازدهم و دوازدهم به ادعای مطرح‌شده توسط یکی از میهمانان برنامه ثریا در شبکه اول، امشب در این برنامه قرائت شد.

به گزارش تجارت نیوز،

پس از اعتراض دفتر دکتر روحانی به ادعای سخیف میهمان این برنامه، عوامل برنامه ثریا برای پخش پاسخ آن اظهار آمادگی کرده و متن ارسالی دفتر رئیس‌جمهور ایران در دوره‌های یازدهم و دوازدهم توسط مجری این برنامه خوانده شد.

متن پاسخ به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صداوسیما

با سلام

ضمن قدردانی از خرق عادت صداوسیما در تخصیص وقت پاسخ‌دهی و پیگیری عوامل محترم برنامه ثریا، توضیحاتی پیرامون روایت خلاف واقع میهمان این برنامه در استناد به داستان‌سرایی روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت درباره دیدار و مذاکره دکتر حسن روحانی با مشاور ضدتروریسم شیمون پرز نخست‌وزیر وقت اسرائیل در هتل پاریزین پاریس را به استحضار می‌رسانیم:

۱- اولین گوینده این ادعای کذب در سال ۱۳۹۴، پس از شکایت به ۸ ماه حبس محکوم شد که دادگاه تجدیدنظر نیز آن را تأیید نمود که ادعای وی کاملاً کذب بوده و بی‌پایه تهمت زده و مطالب مطرح‌شده صرفاً بر مبنای ادعای دشمنان انقلاب بوده است.

۲- در تاریخ ادعاشده در آن گزارش، دکتر روحانی نه تنها سفری به پاریس نداشته بلکه در جلسات مجلس شورای اسلامی و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) حضور داشته است که به سادگی قابل راستی‌آزمایی است.

۳- ادعای روزنامه صهیونیستی درباره این مذاکره خیالی چنان بی‌پایه و اساس است که طی ۳۰ سال گذشته جز در رسانه‌های مخالف نظام و منافقین، در هیچ منبع دیگری بازتاب نداشته و طرح آن از این جهت در صداوسیما مایه تأسف و تعجب بود.

۴- حق شکایت نسبت به تهمت‌زننده جدید در برنامه صداوسیما محفوظ است.

۵- از تصمیم سازمان صداوسیما و عوامل برنامه ثریا در پخش پاسخ به این ادعای سخیف قدردانی می‌کنیم.

محمود واعظی

دفتر رئیس‌جمهور در دوره‌های یازدهم و دوازدهم

 

منبع : سایت حسن روحانی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.