فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۵۷۴

پایگاه موشکی حزب الله لبنان در زیر زمین را ببینید/ سفارت ایران: این شهرهای موشکی در سراسر ایران هستند + ویدئو

پایگاه موشکی حزب الله لبنان در زیر زمین را ببینید/ سفارت ایران: این شهرهای موشکی در سراسر ایران هستند + ویدئو

ساعتی پیش حزب‌الله لبنان از پایگاه زیرزمینی موشکی خود با نام «عماد ۴» رونمایی کرد. سفارت ایران در لبنان در واکنش به خبر اعلام کرد: این شهر‌های موشکی در سراسر جغرافیای ایران حضور دارند و رعب و وحشت را در دل دشمنان ایران می‌پاشند.

به گزارش تجارت نیوز،

جنبش مقاومت اسلامی لبنان تصاویری از تأسیسات نظامی عظیمی به‌نام عماد۴ را تحت عنوان «کوه‌های ما، زرادخانه‌های ما است» منتشر کرد که در آن سکوهای بزرگ پرتاب موشک وجود دارد.

در این ویدئو برخی از محورهای سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از توانمندی نظامی حزب الله هم پخش شد و در پایان آن سکوی در حال آماده پرتاب موشک نشان داده شد.

ساعتی پس از انتشار این ویدئو سفارت ایران در لبنان با انتشار پیامی در واکنش به رونمایی حزب‌الله لبنان از پایگاه موشکی زیرزمینی «عماد4» نوشت: در زبان فارسی به تأسیسات موشکی واقع در زیر زمین و درون صخره‌ها و کوه‌ها «شهر‌های موشکی» می‌گوییم.

این پیام می‌گوید: این شهر‌های موشکی در سراسر جغرافیای ایران عزیز حضور دارند و رعب و وحشت را در دل دشمنان ایران می‌پاشند؛ ما می‌توانیم در صورت لزوم از هر نقطه‌ای در جمهوری اسلامی ایران به دشمن حمله کنیم.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.