فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۱۳۶۰۷

اختلال سامانه یکپارچه خودرو برطرف شد/ انتخاب خودرو در سامانه آغاز شد

اختلال سامانه یکپارچه خودرو برطرف شد/ انتخاب خودرو در سامانه آغاز شد

اگرچه سامانه یکپارچه خودرو از ابتدای روز با اشکالاتی مواجه شده و از دسترس خارج شده بود اما دقایقی اختلال این سامانه برطرف شد و سامانه آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرار است انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه خودرو برای متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه از امروز سوم خرداد ماه آغاز شود و به مدت یک هفته (تا 10 خرداد) ادامه یابد.

متقاضیانی که از تاریخ 20 تا 29 اردیبهشت ماه، در مرحله دوم طرح فروش سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، می‌توانند در مدت این هفته 5 اولویت خودرویی را برای تشکیل فهرست نوبت‌دهی در سامانه فروش یکپارچه انتخاب کنند. متقاضیان نگرانی از بابت ثبت نام دیر هنگام نداشته باشند. چراکه زمان ثبت نام تاثیری در اولویت عرضه خودرو ندارد.

23 مدل خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه عرضه می‌شود

شرکت ایران خودرو اعلام کرد که در طرح مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه مشارکت نمی‌کند.

اما شرکت سایپا با 11 محصول خود که شامل کوییک GX، کوییک R، کوییک اتوماتیک، ساینا S، ساینا S اتوماتیک، ساینا GX و ساینا GX اتوماتیک، شاهین دنده‌ای و اتوماتیک، اطلس و ساینا GX دوگانه‌سوز را در این طرح عرضه می‌کند.

کرمان موتور با جک S3، جک J4 و کی‌ام‌سی J7 در این طرح شرکت خواهد کرد.

همچنین مدیران خودرو دو سدان پرفروش خود یعنی آریزو 5 توربو و آریزو 6 پرو را به‌همراه تیگو 8 پرو، X55 پرو، X22 پرو دنده‌ای و اتوماتیک که جزو کراس‌اوورهای این شرکت محسوب می‌شود را عرضه خواهد کرد.

شرکت فرداموتورز از دیگر مونتاژکاران بوده که با فردا SX5، T5 و سوبا M4 در این طرح شرکت می‌کند.

باتوجه به خط و نشان‌هایی که سازمان تعزیرات برای خودروسازان کشیده است، ملاک فروش خودرو در این طرح با قیمت‌های مصوب شورای رقابت انجام پذیر بوده و این شرکت‌ها موظف هستند که از این مصوبه پیروی کنند. درصورت عدم رعایت این قیمت‌ها، خودروساز با مجازات سازمان تعزیرات روبه‌رو خواهد شد.

سامانه فروش یکپارچه از دسترس خارج شد!

باتوجه به آغاز انتخاب خودرو برای متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه،از صبح امروز وب‌سایت این سامانه به‌دلیل ترافیک بالا، با کندی زیادی همراه بود. اما با هجوم بیش‌تر متقاضیان برای ثبت نام، این سامانه از ساعاتی پیش از دسترس خارج شده و مراجعه کنندگان با پیغام به‌روزرسانی سامانه روبه‌رو می‌شوند.

ezgif.com gif maker 3

اما فعلا این سامانه در دسترس است و کاربران می‌توانند برای انتخاب خودرو به سامانه esalecar.ir مراجعه کنند.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین شرایط و جزئیات فروش خودروهای داخلی و مونتاژی می‌توانید به صفحه طرح های فروش خودرو مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.