فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۰۲۰۶۹

قیمت سکه ثابت ماند / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۷/۴

قیمت سکه ثابت ماند / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/7/4

قیمت طلا و سکه امروز، علی‎رغم افزایش بهای طلای جهانی، نوسان بسیار کمی داشت که بر این اساس قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته تغییری نکرد و طلای 18 عیار با 500 تومان افزایش به 408 هزار و 400 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا بیش از 5 دلار افزایش یافت و 1504 دلار به فروش رفت.

به گزارش فارس، خبرگزاری رویترز نوشت: امروز پنجشنبه قیمت طلا تحت تاثیر افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش به دلیل کاهش‌های متوالی جلسات گذشته، بیشتر شد، اما بالا رفتن ارزش دلار مانع از افزایش بیشتر قیمت فلز زرد شد. روز چهارشنبه قیمت طلا 2 درصد کاهش داشت و دلیل این کاهش مشخص نبودن سیاست‌های تجاری بین چین و آمریکا بود.

FXTM تحلیل‌گر ارشد در این باره گفت:«آنچه که روی بهای طلا موثر است ارزش دلار است. مردم دلار را به عنوان نخستین هدف سرمایه‌گذاری سالم فرض می‌کنند که این مسئله توانسته تا حدودی روی سرمایه‌گذاری طلا تاثیر بگذارد.»

امروز ارزش دلار به بیشترین میزان سه هفته گذشته رسید.

امروز ارزش فلز زرد نسبت به یک ماه گذشته 33.6 دلار کاهش داشت اما نسبت به یک سال گذشته 314 دلار با افزایش همراه شد. طلا امروز در کمترین زمان 1504 دلار و 90 سنت و در بیشترین زمان 1511 دلار و 60 سنت به فروش رفت.

در گروه سایر فلزات گرانبها هم نقره با افزایش 9 سنتی به قیمت 17 دلار و 96 سنت به فروش رفت.

فلزات گرانبهای پلادیوم و پالادیوم افزایش‌هایی به ترتیب 7 و 16 دلار را تجربه کردند.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه 4 مهر ساعت 17 با 3 تومان افزایش نسبت به روز گذشته، 11,350 تومان معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، 11 هزار و 350 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11 هزار و 250 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه 4 مهر ساعت 17 با 3 تومان کاهش نسبت به روز قبل، 12,470 تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 12 هزار و 650 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12 هزار و 550 تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 17، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 14 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 23 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز تغییری نداشته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، 408 هزار و 400 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۲ میلیون و 58 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 259 هزار تومان و 868 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.