کد مطلب: ۸۹۸۲۸۸

آغاز عرضه اولیه نماد آردینه به روش ترکیبی

آغاز عرضه اولیه نماد آردینه به روش ترکیبی

امروز سهام شرکت نشاسته و گلوکز آردینه پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد «آردینه» به روش ترکیبی عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، به نقل از شرکت فرابورس ایران؛ امروز چهارشنبه 25 خرداد 1402 تعداد 16 میلیون سهم از سهام شرکت نشاسته و گلوکز آردینه (سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد «آردینه» در مرحله اول به روش حراج صرفاً به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط عرضه می‌شود.

جزئیات عرضه اولیه «نماد آردینه»

در این خصوص توجه به موارد زیر ضروری است:

دوره سفارش‌گیری از ساعت 09:15 لغایت ساعت 11:15 است.

امکان ارسال سفارش در مرحله اول برای معامله گران برخط و برخط گروهی فراهم نیست.

تمامی درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش باید به قیمت محدود باشد. 

باتوجه به اینکه روش عرضه حراج است، اولویت تطبیق سفارشات ابتدا قیمت بوده و در قیمت‌های برابر، اولویت با زمان ارسال سفارش است.

هر صندوق صرفاً مجاز به ورود یک سفارش خرید در سامانه معاملاتی است اما حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی 229,000 سهم است.

سفارش‌های ثبت شده طی دوره ثبت سفارش قابل اصلاح یا حذف هستند. پس از پایان این دوره، ورود، حذف یا اصلاح سفارش مجاز نیست.

تمامی درخواست‌های خرید جهت ورود سفارش باید مضربی از 2 سهم باشد.

صرفا صندوق‌های (صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی و مختلط) مجاز به ورود سفارش در عرضه هستندکه گزارش ارزشیابی سهام تهیه شده توسط صندوق را به آدرس ایمیل معرفی شده در اطلاعیه عرضه اولیه آردینه ارسال نموده‌اند.

 وفق تبصره ماده 6 مکرر 3 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، بورس باید تعداد و قیمت سهام تخصیص داده شده به سرمایه‌گذاران واجد شرایط را به تفکیک مشخصات هر سرمایه‌گذار واجد شرایطی که در عرضه اولیه شرکت نموده است در روز عرضه اولیه افشا نماید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.