فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۲۷۱

«زهره حمیدی» درگذشت

«زهره حمیدی» درگذشت

«زهره حمیدی» بازیگر سینما و تلویزیون بعد از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

به گزارش تجارت نیوز،

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از تحمل یک دوره بیماری که با سرطان لوزالمعده (پانکراس) دست‌وپنجه نرم می‌کرد، امروز -چهارم شهریور- در اربعین امام حسین‌(ع) درگذشت.

زهره حمیدی در هشتم اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک به دنیا آمد؛ تحصیلاتش را تا دیپلم رشته اقتصاد ادامه داد و با بازی در فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت در سال ۱۳۷۱ وارد عرصه سینما شد.

وی چهار فرزند به نام‌های حمید، مهتا و بیتا داشت که در حال‌ حاضر حمید و مهتا خارج از ایران زندگی می‌کنند و دختر دیگرشان بیتا در ایران سکونت دارد. حمیدی پسر دیگری دیگری به نام حامد داشت که فوت شده است. به‌دلیل دوری این بازیگر از نشر اطلاعات خصوصی در صفحات مجازی، اطلاعات بیشتر یا عکس فرزندان وی در فضای مجازی در دسترس نیست.

حمیدی در سال ۱۳۷۷ با سریال ایرانی کارآگاه به مخاطبین تلویزیون معرفی شد و از بازیگرانی بود که به‌طور مداوم فعالیت خود را در تلویزیون ادامه داده است و از جدیدترین ایفای نقش او می‌توان به مجموعه تلویزیونی «خداداد» اشاره کرد.

از دیگر آثار او می‌توان به «راه و بیراه»، «شوخی با ستارگان»، «موج و صخره»، «لطفاً دور نزنیم»، «مزرعه کوچک»، «طلسم شدگان»، «گم گشته»، «دردسر والدین»، «بیابان عشق»، «تولدی دیگر»، «بهشت گم شده»، « آتیه»، «شوق پرواز»، «زمانی برای عاشقی»، «جدال با سرنوشت»، «مسافر زمان»، «پشت بام تهران»، «مثل یک کابوس»، «مهمانی از بهشت»، «بال های خیس»، «همه بچه ها ما»، «بَزم آخر»، «مستانه»، «افسون»، «دختران» و «پاتوق» اشاره کرد.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.