فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۳۵۷

مهاجران گربه نمی‌خورند!

مهاجران گربه نمی‌خورند!

در مناظره اخیر ترامپ وی به مهاجرانی پرداخت که در اسپرینگفیلد، حیوانات خانگی را می‌خورند و گفت: آنها دارند سگ‌ها را می‌خورند، گربه‌ها را می خورند، آنها در حال خوردن حیوانات خانگی مردم هستند.

به گزارش تجارت نیوز،

فرانسیس فورد کاپولا جدیدترین چهره‌ای است که به اظهارات جدید در مناظره دونالد ترامپ پاسخ داده و متهم کردن مهاجران اسپرینگفیلد به خوردن حیوانات خانگی را توهین آمیز خوانده است.

این فیلمساز نوشت: در طول مناظره و وقتی مردم هائیتی تحقیر شدند، واقعاً عصبانی شدم. من احساس می‌کنم مردم هائیتی جزو مهربان‌ترین، سخاوتمندانه‌ترین، با استعدادترین و فوق‌العاده‌ترین افرادی هستند که تا به حال دیده‌ام. آنها هرگز به خاطر پیروزی در شورش بردگان بخشیده نشده‌اند و از زمانی که خود را آزاد کرده‌اند مجازات شده اند.

کاپولا گفت به نظرش تهمت حیوان‌خواری که ترامپ به این مهاجران وارد کرده به طرز فجیعی به مردم شجاع، خلاق و کاملاً شگفت‌انگیز اسپرینگفیلد توهین‌آمیز بوده است و او نمی‌تواند این را تحمل یا در برابرش سکوت کند.

در مناظره اخیر ترامپ وی به مهاجرانی پرداخت که در اسپرینگفیلد، حیوانات خانگی را می‌خورند و گفت: آنها دارند سگ‌ها را می‌خورند، گربه‌ها را می خورند، آنها در حال خوردن حیوانات خانگی مردمی هستند که در آنجا زندگی می‌کنند. مجری برنامه هم در همان مناظره با تماس با رئیس شورای شهر اسپرینگفیلد گفت هیچ گزارش معتبری در این باره وجود ندارد.

جان لجند آهنگساز برنده اسکار که زاده اسپرینگفیلد است، نیز به اظهارات ترامپ پاسخ داد و گفت: هیچ‌کس گربه‌ها را نمی‌خورد، هیچ‌کس سگ‌ها را نمی‌خورد. همه ما فقط می خواهیم زندگی کنیم و شکوفا شویم و خانواده خود را در یک محیط سالم و امن بزرگ کنیم. چطور است اگر همدیگر را دوست داشته باشیم؟

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.