کد مطلب: ۹۲۹۵۸۶

پزشکیان فرزند مجلس است، امروز به خانه خود آمده است

پزشکیان فرزند مجلس است، امروز به خانه خود آمده است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس دوازدهم، در آغاز جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: آقای پزشکیان فرزند مجلس هستند، امروز به خانه خود آمدند، به آقای دکتر عارف، معاونان، مشاوران و وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم عرض خیر مقدم دارم.

به گزارش تجارت نیوز،

وی ادامه داد: البته بیشتر جهت اطلاع مردم عرض خواهم کرد که در هفته‌ای که گذشت جلسات مفصل، دقیق و منظم بین همه وزرا و کمیسیون‌های مجلس برقرار شد و این جلسات از ۸ صبح تا ۸ شب و گاهی تا پاسی از شب ادامه داشت و شناخت خیلی خوبی از بعد کارشناسی بین نمایندگان و وزرای پیشنهادی بود. 

قالیباف گفت: از امروز در صحن مجلس بر اساس ماده ۲۰۴ بررسی کابینه پیشنهادی  شروع می شود بر اساس زمان بندی تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. با همدلی و بررسی دقیق و جنبه‌های کارشناسی بتوانیم در پایان وقت قانونی که بیش از ۳۶ ساعت وقت مفیدی است که باید ادامه پیدا کند به رای گیری نهایی برسیم. 

وی خاطر نشان کرد: من خواهشم از همه همکارانم این است که نظم را رعایت کنید تا از وقت استفاده شود و جلسات را با کار کارشناسی و دقت بیشتر ادامه بدهیم. شروع بحث را با فرمایشات ریاست جمهوری آغاز خواهیم کرد که ۲ ساعت و نیم در دو نوبت وقت دارند دفاع کنند.  قرعه کشی در حال صحبت ریاست حمهوری از بین موافقان و مخالفان انجام خواهد شد.

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.