فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۲۷۸

تیم‌های قطری و اماراتی مشتری‌ سردار آزمون

تیم‌های قطری و اماراتی مشتری‌ سردار آزمون

کیکر با ارزیابی شرایط سردار آزمون، از باشگاه‌های قطری و اماراتی به عنوان تیم‌های خواهان او نام برد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن، سردار آزمون، مهاجم ایرانی را از تمرینات تیم اصلی کنار گذاشت. سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن در این زمینه گفت: تنها چیزی که می‌دانم این است که سردار در تمرینات نبود. بنابراین  باید بفهمیم چه اتفاقی افتاده است. خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ داده است.

این بازیکن ۲۹ ساله فصل گذشته به صورت قرضی به آ اس رم منتقل شد و اکنون به دنبال یک باشگاه جدید است. او روز یکشنبه برای تمرین در باشگاه لورکوزن حاضر شد اما روز دوشنبه غایب بود. سردار هنوز تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد اما احتمالا آینده‌ای در این باشگاه ندارد.

بیلد اضافه کرد که سردار با یک برنامه انفرادی باید پیش برود و تمرین کند. اینکه او چقدر از تیم فاصله دارد، نشان می‌دهد که آزمون اکنون در وضعیت خوبی قرار ندارد و اخراج این بازیکن ایرانی برای ژابی آلونسو "غیر قابل اجتناب" بود.

بیلد در پایان نوشت احتمالا این مهاجم می خواست با این اقدام خود به مسئولان باشگاه آلمانی فشار بیاورد.

همچنین کیکر درباره مقصد بعدی سردار آزمون نوشت: آزمون اکنون منتظر است تا تیمی خواستار جذب او شود. طبق گزارشات، باشگاه سویا می‌خواهد او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد که این امر با مخالفت لورکوزن روبرو شده است. علاوه بر این، یک باشگاه از قطر و یک باشگاه از امارات نیز به او علاقه‌مند هستند.

آزمون در سال ۲۰۲۲ از زنیت سن پترزبورگ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پیوست ولی نتوانست چندان موفق ظاهر شود و در ادامه فصل گذشته را به صورت قرضی در رم سپری کرد. رم بند خرید ۱۲ میلیون یورویی سردار را می‌توانست فعال کند ولی این کار را انجام نداد تا او تصمیم به ترک این تیم بگیرد.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.