فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۹۴۳

سردار آزمون بخاطر اسب به امارات رفت!

سردار آزمون بخاطر اسب به امارات رفت!

سردار در مصاحبه‌ای قبلاً گفته بود: من عاشق اسب‌ها هستم. کشورم به خاطر مسابقات اسب‌دوانی مشهور است.

به گزارش تجارت نیوز،

شباب الاهلی در شرایطی موفق شد که با نتیجه چهار بر یک از سد سپاهان عبور کند که سردار آزمون ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین مسابقه موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

به گزارش ورزش سه، مهاجم ملی پوش ایرانی در شرایطی راهی شباب الاهلی شد که انتخاب او غیرمنتظره بود. باشگاه رم در تلاش بود تا قرارداد او را دائمی کرده و یا حداقل یک فصل دیگر سردار را قرض بگیرد که با مخالفت رم مواجه شد.

در ادامه نیز سویا و چند باشگاه دیگر نیز تلاش کردند تا سردار را به خدمت بگیرند، ولی در نهایت او راهی لیگ امارات شد و حالا روزنامه اماراتی از تأثیر مسابقات اسب دوانی در انتخاب این بازیکن نوشته است.

روزنامه الخلیج در گزارشی به تمجید از عملکرد این بازیکن در نخستین دیدار خود برای شباب الاهلی پرداخته و نوشته است:

سردار آزمون، مهاجم ایرانی، خیلی زود نشان داد که خریدی ارزشمند برای شباب الاهلی است. او تنها یک دقیقه پس از ورود به زمین در دقیقه 62، گل تساوی را به ثمر رساند. سپس یحیی الغسانی که از پایان فصل گذشته درخشیده بود، با دو گل خود به همراه یوری سزار، تیم سپاهان را در وقت‌های اضافی شکست دادند.

سردار آزمون گل خود را در زمان مناسبی مقابل سپاهان به ثمر رساند، اما از جشن گرفتن خودداری کرد زیرا این گل را برابر تیم سابق خود که از 2010 تا 2013 در آن بازی می‌کرد، به ثمر رساند. او سپس در 17 سالگی به روبین کازان روسیه منتقل شد و پس از 9 سال، بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ روسیه شد.

پائولو سوزا درباره این بازیکن گفت: "آزمون دیر به تیم پیوست و در دو سال اخیر به طور منظم بازی نکرده بود، اما حضور او هم در داخل و هم خارج از زمین برای ما بسیار مهم بود. در این بازی، او یکی از بازیکنان کلیدی ما بود و با استفاده از تجربه‌اش در بازی در اروپا، ارتباط خوبی با بازیکنان جوان برقرار کرد."

علاوه بر تمجید سوزا از سردار آزمون، کارنامه او نیز خود به‌خوبی گویای موفقیت‌هایش است. او توانایی بازی در جناحین و مرکز خط حمله را دارد و با سرعت و مهارت فنی خود، به تکمیل قدرت هجومی «شوالیه‌های سرخ» که اکنون مجموعه‌ای از بازیکنان سریع و ماهر همچون کارتایبا، الغسانی، حارب سهیل، یوری سزار و بالا را در اختیار دارد، کمک می‌کند.

از رازهای موفقیت شباب الاهلی در جذب سردار، که روزنامه‌های خارجی او را «مسی ایران» می‌نامند، می‌توان به علاقه او به اسب‌ها اشاره کرد که باعث شد او پیشنهاد «الفرسان» را بپذیرد. دبی به خاطر تعداد زیاد اسطبل‌های اسب مشهور است. سردار اهل شهر گنبد کاووس است که به عشق به اسب‌ها معروف است و این علاقه را از پدربزرگ، پدر و عموی خود به ارث برده است. او اکنون صاحب یک اسطبل و 52 اسب است که در ایران و استرالیا قرار دارند.

سردار در مصاحبه‌ای قبلاً گفته بود: "من عاشق اسب‌ها هستم. کشورم به خاطر مسابقات اسب‌دوانی مشهور است. پدربزرگم، پدرم و عمویم همگی از علاقه‌مندان بزرگ به اسب‌ها هستند." سردار قصد دارد از این علاقه خود در دبی لذت ببرد و اسب‌های بیشتری بخرد. او همچنین مالک باشگاه والیبال زنان سریک گنبد کاووس در ایران است.

منبع : خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.