فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۸۹۹۳

قول دختر مدال آور ایران برای المپیک بعدی

قول دختر مدال آور ایران برای المپیک بعدی

مدال‌آور وزن منهای ۴۹ کیلوگرم تکواندوی زنان ایران در المپیک ۲۰۲۴ با اشاره به اینکه تلاش خواهد کرد در المپیک لس‌آنجلس طلا کسب کند، گفت: پدرم پس از مدال برنزی که کسب کردم، اشک می‌ریخت.

به گزارش تجارت نیوز،

 مبینا نعمت‌زاده پس از کسب مدال برنز المپیک پاریس و بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر که توانستم تاریخ‌سازی کنم و با ۱۹ سال سن توانستم مدال برنز المپیک را کسب کنم. خیلی زحمت کشیدم و خیلی تلاش کردم و خدا را شکر که توانستم نتیجه زحماتم را بگیرم.

او ادامه داد: تمام تلاشم را می‌کنم در المپیک لس‌آنجلس بتوانم به مدال طلا برسم.

مدال‌آور وزن منهای ۴۹ کیلوگرم تکواندوی زنان ایران در المپیک ۲۰۲۴ درباره دیدار سختش مقابل حریف اسپانیایی و شکست رقیبش بیان کرد:  قبل اینکه به زمین بروم با استاد صحبت کردم و این باور را داشتم که می‌توانم حریفم را شکست دهم. حریف اسپانیایی مدال نقره المپیک قبل را داشت و دارای رنکینگ ۲ جهان است و خیلی حریف سختی برایم به شمار می‌رفت اما با اقتدار توانستم این حریف را شکست دهم.

نعمت‌زاده با اشاره به اینکه خانواده‌اش همواره او را حمایت کرده‌اند و از زحمات آنها تشکر می‌کند، گفت: خوشحالم که توانستم جواب زحمات آنها را بدهم. پدر خیلی خوشحال بود و از شدت خوشحالی اشک می‌ریخت.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.