فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۵۵۵

خلاصه بازی سپاهان چادرملو را ببینید/ سپاهان فصل جدید را با برد آغاز کرد + ویدئو

خلاصه بازی سپاهان چادرملو را ببینید/ سپاهان فصل جدید را با برد آغاز کرد + ویدئو

​تیم فوتبال سپاهان در هفته اول لیگ برتر فوتبال موفق شد چادرملو را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و فصل جدید را با پیروزی آغاز کند.

به گزارش تجارت نیوز،

تیم‌های فوتبال سپاهان و چادرملو در چارچوب هفته اول بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۱۵ امشب جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

قضاوت این مسابقه را امیر عرب‌براقی با کمک‌ها علیرضا مرادی و هادی طوسی بر عهده داشتند.

این مسابقه در حالی آغاز شد که سپاهان از همان دقایق ابتدایی برتری محسوسی نسبت به چادرملو داشت، با این حال نیمه اول با وجود موقعیت‌هایی که زردپوشان داشتند با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم باز هم این سپاهان بود که بهتر آغاز کرد و زردپوشان در این بازی خانگی به دنبال گل برتری بودند.

در دقیقه ۵۳ خطای محمد بختیاری روی آریا یوسفی، سبب شد تا عرب عراقی نقطه پنالتی را نشان دهد. کاوه رضایی این ضربه را در دقیقه ۵۴ تبدیل به گل کرد تا سپاهان یک بر صفر از چادرملو پیش بیفتد.

در ادامه چادرملو که نمی‌خواست بازنده باشد از لاک دفاعی خارج شد و محمد پاپی در دقیقه ۶۲ توانست گل مساوی را وارد دروازه سپاهان کند.

فشار سپاهان برای زدن گل دوم بیشتر شد و در دقیقه ۶۹، محمد کریمی توانست روی پاس رضایی که ستاره سپاهان در این دیدار بود، گل دوم را وارد دروازه چادرملو کند و سپاهان دو بر یک دوباره جلو بیفتد.

تلاش‌های چادرملو در ادامه نتیجه‌ای نداشت و سپاهان در دقیقه۱+۹۰ توسط رضا شکاری به گل سوم هم رسید.

در نهایت سپاهان با نتیجه ۳ بر یک موفق شد چادرملو را شکست دهد و فصل جدید لیگ برتر را با برد شروع کند. در سوی دیگر چادرملو هم در اولین مسابقه در تاریخ لیگ برتر بازنده شد و شاگردان سعید اخباری امیدوار به ادامه لیگ برای جبران هستند.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.