فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۵۳۳

دومین ستاره خارجی بین المللی در راه سپاهان

دومین ستاره خارجی بین المللی در راه سپاهان

سپاهان یک مهاجم خارجی شناخته شده را به عنوان جانشین شهریار مغانلو جذب کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

سپاهان یکی از فعال‌ترین تیم‌های نقل و انتقالاتی بود که پس از جدایی چند ستاره چند سال اخیر خود دست به کار شد و اقدام به جذب 7 بازیکن شاخص فصل گذشته لیگ برتر کرد تا جای نفراتی نظیر رامین رضائیان، امید نورافکن، شهریار مغانلو، میلاد زکی‌پور، محمدجواد حسین‌نژاد و فرشاد احمدزاده که در پایان فصل از این تیم جدا شدند پر شود.

با وجود جذب نفراتی همچون محبی، لیموچی، حنانوف، حزباوی، حردانی، آقایی پور و گودرزی همچنان سپاهان در دو پست هافبک و مهاجم به جذب بازیکن نیاز داشت که با نهایی شدن فرآیند طولانی جذب استیون انزونزی شرایط در خط میانی با حضور نفراتی نظیر برایان دابو و محمد کریمی بهتر شود.

با این حال سپاهانی‌ها که هنوز نتوانسته بودند جانشین مناسبی برای شهریار مغانلو را جذب کنند، به جستجوی خود در بازار ادامه دادند تا درنهایت به نام ابوبکر کامارا برسند.

این بازیکن 29 ساله و 178 سانتی‌متری فوتبال خود را از تیم دوم موناکو در سال 2013 آغاز کرده و سپس به تیم اول راه پیدا کرد که خیلی در آن موفق نبود تا به بلژیک برود و پس از یک فصل بار دیگر در فرانسه و اینبار در تیم آمیان فرصت درخشش پیدا کند.

درخشش کامارا در آمیان و کسب آقای گل لیگ دو فرانسه سبب شد تا فولامی‌ها با قراردادی 4 ساله اقدام به جذب این مهاجم موریتانیایی کنند. شروع کامارا در تاتنهام خوب بود اما مشکلاتی که با رانیری سرمربی وقت فولام پیدا کرد سبب شد تا رفته رفته در انزوا قرار بگیرد و به صورت قرضی راهی فوتبال ترکیه شود. او در تاتنهام در 85 مسابقه 14 گل زده است.

سال‌های اخیر نیز برای کامارا پس از بازگشت مقطعی به تاتنهام در دیژون، آریس و المپیاکوس همراه بوده که تجربه آریس برای او بسیار لذت بخش و با قهرمانی همراه شده و منجر به بازگشت دوباره او از المپیاکوس به صورت قرضی به این تیم شده است.

درنهایت کامارا سال گذشته را در لیگ امارات و تیم فوتبال الجزیره سپری کرد تا پیشنهاد سپاهان برسد و برای یک ماجراجویی جدید عازم ایران و اصفهان بشود.

کامارای 29 ساله در سپاهان باید با جواد آقایی پور و کاوه رضایی برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند  و باید دید در ایران چه عملکردی از این بازیکن به جا خواهد ماند.

کامارا تا ساعاتی دیگر به ایران خواهد رسید تا احتمالا روز آینده تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد و شرایط برای عقد قرارداد رسمی سپاهان با او مهیا شود.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.