کد مطلب: ۸۹۴۷۵۶

سرقت ۷۰۰ میلیون دلار رمزارز توسط هکرهای کره شمالی در سال ۲۰۲۳

سرقت ۷۰۰ میلیون دلار رمزارز توسط هکرهای کره شمالی در سال ۲۰۲۳

موسسه تحقیقات بلاکچین TRM در تازه‌ترین گزارش خود از سرقت بیش از ۷۰۰ میلیون دلار رمزارز توسط هکرهای کره شمالی در سال ۲۰۲۳ خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، موسسه تحقیقات بلاکچین TRM در تازه ترین گزارش خود مدعی سرقت بیش از ۷۰۰ میلیون دلار رمزارز توسط هکرهای کره شمالی در سال ۲۰۲۳ شد.

این موسسه تحقیقاتی همچنین مدعی شده که بیش از ۳۳ درصد رمزارزهای به سرقت رفته در سال ۲۰۲۳ توسط هکرهای کره شمالی انجام شده که اسناد مربوط به اثبات سرقت ۶۰۰ میلیون دلار از آنها موجود است.

سرقت بیش از ۳ میلیارد دلار رمزارز توسط هکرهای کره شمالی از سال ۲۰۱۷

TRM در گزارش خود تاکید کرده است که از سال ۲۰۱۷ به این سو، هکرهای کره شمالی دستکم بیش از ۳ میلیارد دلار رمزارز را به سرقت برده اند که میزان این سرقت ها از سال گذشته بیشتر شده است.

این موسسه تحقیقاتی به کاربران و مالکان دارایی های دیجیتال هشدار داده که هیچگاه رمز خصوصی کیف پول های خود را در اختیار کسی قرار ندهند. چراکه عمده حملات هکرها در از طریق به دست آوردن این کلیدها انجام می شود.

همچنین بیشترین دو توکن ترون و تتر بیشترین میزان محبوبیت را در میان هکرها داشته و مالکان این دو توکن باید بیشتر مراقب دارایی های خود باشند.

موسسه تحقیقاتی TRM به کاربران رمزارزها هشدار داده که با رونق گرفتن نسبی این بازار طی هفته های گذشته، به احتمال زیاد، سال ۲۰۲۴ میزان حملات سایبری هکرها علیه مالکان دارایی های دیجیتال بیشتر خواهد شد.

منبع : بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.