فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۳۳۳

سقوط دوباره بیت کوین به زیر ۶۷۰۰۰ دلار

معرفی رمزارزهایی که پیش فروش خیره کننده داشته اند

 معرفی رمزارزهایی که پیش فروش خیره کننده داشته اند

حتی با وجود اینکه بیت کوین هیچ روند صعودی را در بازار صعودی فعلی نشان نمی دهد، سرمایه گذاران ترجیح می دهند شانس خود را با میم کوین های نوظهور و جدید امتحان کنند.

به گزارش تجارت نیوز،

با وجود بازار گاوی که اخیرا در بازار رمزارزها شاهد بودیم، بیت کوین نشان داده است که توانایی یک صعود چشمگیری را ندارد، چرا که برای مدت است که قیمت آن در حدود 65 هزار دلار در نوسان است.

این رمزارز برتر بازار در حال حاضر نسبت به هفته گذشته با 2 درصد افزایش در حال خرید و فروش شدن است. با این حال، این برای سرمایه گذاران کافی نیست زیرا آنها امیدوار بودند که به دنبال تحولات اخیر بازار، افزایش قیمت گسترده ای رخ دهد.

بنابراین، سرمایه گذاران برای کسب سودهای کلان به بازار میم کوین ها روی آورده اند. به طور خاص، پیش فروش های جدید  Pepe Unchained ($PEPU)، The Meme Games ($MGMES)، WienerAI ($WAI)، PlayDoge ($PLAY)  و Shiba Shootout ($SHIBASHOOT) دارای بیشترین پتانسیل بازگشت سرمایه هستند.

حال بیایید کمی وارد جزئیات شویم.

>>> هم اکنون بهترین رمزارز را بخرید <<<

بیت کوین در حال تلاش برای صعود - کارشناسان معتقدند این پیش فروش جدید گزینه بهتری است

اخیرا معاملات بیت کوین راکد بوده و در هفته گذشته در سطح 65 هزار دلار ثابت مانده است. با توجه به پیش‌بینی‌هایی که یک ماه و نیم پیش در مورد ثبت یک رکورد جدید توسط بیت کوین شده بود، این روند ناامیدکننده است.

002

این روند راکد تا حدودی به دلیل طرح بازپرداخت صرافی «مَت گاکس» است که از امروز شروع شد و حدود 5000 بیت کوین از صرافی خارج شد. بسیاری از کاربران در شبکه ردیت دریافت بازپرداخت خود را تأیید کرده اند.

«مَت گاکس» که زمانی یکی از بزرگترین صرافی های رمزارز بود، 10 سال پیش ورشکست شد. پس از کشمکش‌های حقوقی طولانی، دستور بازپرداخت بیش از ۱۴۰ هزار بیت‌کوین تا اکتبر به سرمایه‌گذاران صادر شد. تاثیر این بازپرداخت ها بر بازار ارزهای دیجیتال هنوز کامل مشخص نیست.

با در نظر گرفتن این موضوع، کارشناسان معتقدند که بهتر است روی کوین هایی سرمایه گذاری کنید که در مرحله پیش فروش هستند مانند  Pepe Unchained ($PEPU)، The Meme Games ($MGMES)، WienerAI ($WAI)، PlayDoge ($PLAY)  و Shiba Shootout ($SHIBASHOOT) زایرا پتانسیلی برای جبران همه ضررها را دارند.

حال بیایید ببینیم این رمزارزها چه هستند.

>>> هم اکنون بهترین رمزارز را بخرید <<<

«پپه آنچِیند» ($PEPU)  با بلاکچین بومی خود یک رقیب جدی برای بازار است

«پپه آنچِیند»Pepe Unchained ($PEPU)  یکی از جدیدترین میم کوین های نوظهور است که پتانسیل بسیار زیادی دارد. در واقع، این اولین و تنها میم کوینی است که دارای بلاکچین اختصاصی خود است.

«زنجیره پپه» همانطور که از آن نام آن مشخص است، با هدف حل بسیاری از مشکلاتی ساخته شده است که «پپه» اصلی با اتریوم داشت. هدف این بلاکچین لایه 2 مقابله با مشکل مقیاس پذیری است که بسیاری از کاربران با استفاده از ETH با آن مواجه می شوند.

003

همچنین، افزایش قابل توجهی در سرعت وجود دارد و کارمزد تراکنش‌ها بسیار پایین‌تر است. این ویژگی ها، این پروژه را به عنوان یک رقیب نه تنها برای اتریوم بلکه برای سایر کوین‌ها نیز معرفی می کند.

اینکه سرمایه گذاران چقدر به این پروژه اعتقاد دارند، از پیش فروش بسیار موفق آن مشخص است. در زمان نگارش این مقاله، بیش از 5 میلیون دلار سرمایه جمع آوری شده است.

می‌توانید با استفاده از اتریوم، تتر یا کارت‌های بانکی، $PEPU را با قیمت 0.008596 دلار خریداری کنید. در هر صورت، باید عجله کنید زیرا این قیمت به زودی افزایش خواهد یافت.

>>> هم اکنون «پپه آنچیند» را بخرید <<<

بازی‌های میم ($MGMES) خود را به عنوان نماد رسمی بازی‌های المپیک تابستانی معرفی می‌کند

«میم گیمز»Meme Games ($MGMES)  با موضوع بازی های المپیک تابستانی 2024 با هدف جذب طیف گسترده ای از سرمایه گذاران پا به عرصه گذاشته است. این پروژه در حال حاضر به عنوان نماد «رسمی» المپیک در میان فعالان بازار ارزهای دیجیتال لقب گرفته است.

برای رقابت در دوی 169 متر می توانید از بین شخصیت های میم نمادین یکی را انتخاب کنید.  Dogecoin، Pepe، Dogwifhat، Brett  یا Turbo همگی گزینه‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید و پس از آن، مسابقه آغاز می شود. بازیکنانی که برنده شوند، توکن $MGMES به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

004

راه اندازی عرضه اولیه ICO  آن چند روز پیش آغاز شد و در حال حاضر موفق شده است با جذب سرمایه بیش از 230 هزار دلار در این زمان کوتاه، به موفقیت قابل توجهی دست یابد.

همچنین، کانال یوتیوب 99 Bitcoins نیز تمجید زیادی از این پروژه کرده است. تحلیلگران این کانال معتقدند که اگر این پروژه دست خود را خوب بازی کند، احتمال بازده سرمایه حتی 100 برابری برای این توکن وجود دارد.

>>> هم اکنون «میم گیمز» را بخرید <<<

«وینر اِی آی» ($WAI)  از ادغام هوش مصنوعی با رمزارز برای ایجاد یک توکن مهم استفاده می کند

WienerAI ($WAI)  جدیدترین میم کوین با مضمون سگ است، اما با ویژگی های منحصر به فرد. علاوه بر نماد محبوب آن که نصف سگ و نصف سوسیس است، این پروژه دارای یک ربات ترید هوش مصنوعی است.

این ربات طراحی شده است تا پیش بینی پذیری تریدها را افزایش داده و از ضرر تریدرها با هشدار زمان عدم سرمایه گذاری جلوگیری کند. رابط کاربری آن نیز بسیار کاربرپسند بوده و تجربه کاربری را هم برای تریدرهای کهنه کار و هم کاربران جدید لذت بخش می کند.

005

استیک کردن نقش مهمی در موفقیت این پروژه دارد. در حال حاضر، بیش از 140٪ پاداش APY در دسترس است و 7 میلیارد توکن استیک شده است.

پیش فروش این پروژه اقبال زیادی در میان سرمایه گذاران کسب کرده است و توانسته بیش از 7 میلیون دلار توکن بفروشد که قیمت فعلی آن 0.00073 دلار با توجه به پتانسیل این پروژه ارزان محسوب می شود.

>>> اکنون «وینر ای آی» را بخرید <<<

«پلی دوج» ($PLAY) به دنبال تصاحب بخش Play2Earn با بازی جدید موبایل است

«پلی دوج» PlayDoge ($PLAY)  یک پروژه جدید هیجان انگیز است که بخش بازی-برای-درآمد (Play2Earn) را هدف قرار داده است. تیم این پروژه در حال توسعه یک بازی موبایلی است که قرار است پس از مرحله پیش فروش منتشر شود. این بازی یک بازسازی مدرن از بازی کلاسیک موفق دهه 90 میلادی یعنی «تاماگوچی» است.

همانند نسخه اصلی این بازی، شما از یک همراه مجازی مراقبت کرده و برای فعالیت های خود، توکن های $PLAY کسب می کنید. یک سیستم تابلوی امتیازات به بازیکنان برتر پاداش هایی به شکل توکن بیشتر ارائه می دهد.

006

یوتیوبر معروف کریپتو با نام Clay Bro در مورد این پروژه نظری مثبتی دارد و معتقد است که به لطف حس نوستالژی که دارد، ارزش آن پس از فهرست شدن در صرافی پتانسیل 100 برابری شدن دارد.

موفقیت این پروژه در مرحله پیش فروش این ادعا را تأیید می کند، زیرا تاکنون نزدیک به 6 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است، بدون اینکه نشانه ای از کاهش روند فروش داشته باشد. شما هم می توانید با شرکت در پیش فروش و دریافت توکن های $PLAY خود، سهمی در این بازار داشته باشید.

>>> هم اکنون پلی دوج را بخرید <<<

«شیبا شوت اوت» ($SHIBASHOOT) میم کوین غرب وحشی با جوایز انبوه

«شیبا شوت اوت»Shiba Shootout ($SHIBASHOOT)  در حال حاضر ثابت کرده است که یک سرمایه گذاری عالی است. این پروژه در پیش فروشی خود تاکنون سرمایه ای نزدیک به 800 هزار دلار در زمان بی سابقه ای جمع آوری کرده است. این میم کوین با تم غرب وحشی چندین امتیاز را برای سرمایه گذاران پیش فروش ارائه می دهد.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آن «کاکتوس استیکینگ» است، که در آن توکن های $SHIBASHOOT استیک شده به صورت بصری توسط یک کاکتوسِ در حال رشد نشان داده می‌شوند. در حال حاضر، استیک کردن پاداش قابل توجه 1291٪ بصورت APY  ارائه می دهد.

007

علاوه بر این، فعالیت‌های اجتماعی مختلف مانند «داستان‌های دورآتشی» و «نشست های تصمیم گیری» تعامل و وفاداری کاربران را افزایش می‌دهند.

اینها به کاربران اجازه می‌دهد تا اتفاقات پیرامون این پروژه را به اشتراک گذاشته و در تصمیم‌گیری در مورد «شیبا شوت اوت» شرکت کنند. این پروژه نه تنها سودآور است، بلکه تجربه ای جذاب را برای جامعه کاربران خود ارائه می دهد.

>>> اکنون «شیبا شوت اوت» را بخرید <<<

نتیجه گیری

حتی با وجود اینکه بیت کوین هیچ روند صعودی را در بازار صعودی فعلی نشان نمی دهد، سرمایه گذاران ترجیح می دهند شانس خود را با میم کوین های نوظهور و جدید امتحان کرده.

برخی از این کوین ها رقیب جدی برای دنیای ارزهای دیجیتال فعلی هستند، زیرا پتانسیل این را دارند که از تمام توکن‌های معمولی که برای مدتی طولانی بر بازار تسلط داشتند، پیشی بگیرند.

تحلیلگران معتقدند که  Pepe Unchained ($PEPU)، The Meme Games ($MGMES)، WienerAI ($WAI)، PlayDoge ($PLAY)  و Shiba Shootout ($SHIBASHOOT) پروژه‌هایی هستند که پتانسیل انجام این کار را دارند.

پس اطمینان حاصل کنید که قبل از افزایش قیمت، روی این توکن ها سرمایه گذاری می کنید!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.