فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۶۵۱۶

پیش فروش «پپه آنچِیند» به ۱۳.۵ میلیون دلار رسید

پیش فروش «پپه آنچِیند» به 13.5 میلیون دلار رسید

«پپه آنچیند» نشان دهنده یک تحول قابل توجه در میم کوین ها است.

به گزارش تجارت نیوز،

یک تحلیلگر مطرح بازار رمزارزها به نام «کریپتو زئوس» به بررسی «پپه آنچیند» و شباهت های آن با پپه اصلی پرداخت. او همچنین تاکیدی بر کاربردهای افزوده ی «پپه آنچیند» که آن را به عنوان جایگزین در حال ظهور ایده آلی برای کوین $PEPE داشت. پپه توجه سرمایه گذاران را به میم کوین ها جلب کرده است و نشانگر آن است که چگونه ارزهای دیجیتالی که قیمت پایین دارند، می توانند سود قابل توجهی ایجاد کنند.

این کوین که فقط یک سال از راه اندازی آن می گذرد، به دلیل افزایش سرسام آور قیمت به یکی از سودآورترین میم کوین ها تبدیل شد. با این حال، پپه نیز مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، اکنون در تلاش است تا سلطه خود را حفظ کند.

با کمرنگ تر شدن شتاب این میم کوین، سرمایه گذاران به میم کوین های جدیدی روی می آورند که پتانسیل سود مشابهی را ارائه می دهند. در این مقاله، به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا کارشناسان توصیه می کنند روی جایگزین های $PEPE مانند «پپه آنچیند» را برای رشد و سودآوری بیشتر سرمایه گذاری کنید.

چرا راه حل لایه 2 «پپه آنچیند» می تواند به یک بازیکن اصلی در ترید میم کوین ها تبدیل شود؟

«پپه آنچیند» یک پروژه مبتنی بر لایه 2 اتریوم است که برای متمایز کردن خود از سایر میم کوین ها با پرداختن به مسائل رایج مانند تراکنش های کند و کارمزدهای بالا طراحی شده است.

در حالی که اتریوم به عنوان یک بلاکچین لایه 1، برای ترید میم کوین ها کند و پرهزینه است و به طور متوسط ​​تنها 15 تراکنش در ثانیه را پردازش می کند، این می تواند مانع از معاملات مکرر شده و پتانسیل سود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

برای غلبه بر این محدودیت ها، «پپه آنچیند» در حال توسعه یک راه حل است که چندین تراکنش را جمع آوری کرده و آنها را در شبکه اصلی اتریوم به عنوان یک تراکنش واحد تسویه می کند. این رویکرد به «پپه آنچیند» اجازه می دهد تا با کسری از هزینه، به سرعت 100 برابر اتریوم دست یابد.

همانطور که میم کوین ها همچنان در حال تازیدن هستند، راه حل لایه 2 «پپه آنچیند»  می تواند به عنوان یک پلتفرم مرکزی برای ترید میم کوین ها ظاهر شود. توسعه دهندگان این پروژه با استفاده از ماشین مجازی اتریوم (EVM) می توانند طیف گسترده ای از برنامه ها را در بلاکچین پپه ایجاد کنند.

«پپه آنچیند»  با ارائه راه حل لایه 2 خود با پروژه های لایه 2 دیگر مانند پالیگان ، آربیتروم و آپتیمیزم رقابت می کند که همگی دارای ارزش بازار بیش از یک میلیارد هستند. این امر پتانسیل قابل توجهی را برای  «پپه آنچیند»  پس از راه اندازی کامل بلاکچین نشان می دهد.

پیش فروش «پپه آنچیند» از مرز 13.5  میلیون دلار گذشت- چرا سرمایه گذاران و نهنگ ها به این پروژه چشم دوخته اند

پروژه «پپه آنچیند» در طول پیش فروش خود سر و صدای قابل توجهی ایجاد کرد و تنها در 10 روز بیش از 1 میلیون دلار جمع آوری کرد و در زمان نگارش این مقاله از 13.5 میلیون دلار فراتر رفته است.

سرمایه گذاران اولیه می توانستند رمز بومی $PEPU را با قیمت 0.0097284 دلار در طول پیش فروش خریداری کنند، که پرداخت ها را از طریق اتریوم، بی.ان.بی و تتر و کارت های بانکی می پذیرد. سرمایه گذاران بالقوه می توانند از راهنمای ما در مورد نحوه خرید توکن $PEPU در اینجا دیدن کنند .

این پروژه دارای سطوح و مراحل قیمت گذاری متعددی است که با پیشرفت پیش فروش، قیمت توکن افزایش می یابد. بر اساس وایت پیپر پروژه، 20 درصد از کل 8 میلیارد دلار عرضه PEPU به پیش فروش اختصاص داده شده است.

در حالی که تاریخ پایان مشخصی برای پیش فروش وجود ندارد، توسعه دهندگان قصد دارند پس از پایان آن، $PEPU  را در یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) فهرست کنند. 10٪ اضافی از عرضه $PEPU  برای نقدینگی DEX محفوظ مانده است. اخیراً، «پپه آنچیند» با سرمایه گذاران بزرگی که خریدهای قابل توجهی انجام می دهند، توجه نهنگ های کریپتو را به خود جلب کرده است.

یک تراکنش شامل 23.4 اتریوم توکن PEPU به ارزش 54080.40 دلار بود، در حالی که معامله دیگری به ارزش 10.8  اتریوم به ارزش 24970.51 دلار خریداری کرد. چنین فعالیت نهنگی اغلب به عنوان یک شاخص مثبت برای پتانسیل رشد پروژه دیده می شود.

این پروژه همچنین تا 153 درصد بازدهی درصدی سالانه (APY) را در پاداش ها ارائه می کند که با کاهش عرضه در گردش، ثبات قیمت را افزایش می دهد. بیش از 1.04 میلیارد دلار توکن PEPU در حال حاضر به استیک شده است که نشان دهنده علاقه شدید سرمایه گذاران به این رمزارز است.

 «پپه آنچیند»  نشان دهنده یک تحول قابل توجه در میم کوین ها است، با گزینه های جذاب و افزایش فعالیت نهنگ که به اعتبار و شتاب رو به رشد آن کمک کرده و انتظارات را برای عملکرد پس از پیش فروش آن افزایش می دهد.

برای اطلاع از آخرین به روزرسانی های پیش فروش  «پپه آنچیند» ، صفحه X آنها را بررسی کنید یا به کانال تلگرام آنها بپیوندید . برای شرکت در پیش فروش توکن $PEPU به سایت pepeunchained.com مراجعه کنید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.