فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۷۹۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

ارز دیجیتال نانو پتانسیل رشد ۱۰ برابری در ارزش بازار را دارد؟

ارز دیجیتال نانو  پتانسیل رشد 10 برابری در ارزش بازار را دارد؟

سقوط اخیر قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال ضربه سنگینی به آلت‌کوین‌ها وارد کرده و منجر به ضررهای دو رقمی شده است؛ اما احتمالا نانو مسیری متفاوت در پیش بگیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، با وجود کاهش بازار، تحلیل‌گران معتبر معتقدند که نزول اخیر یک فرصت نادر است و برخی ارزهای دیجیتال می‌توانند پتانسیل رشد بالایی داشته باشند. استفاده از ارزش بازار به عنوان یک معیار، دیدگاه‌های ارزشمندی در مورد پتانسیل آلت کوین‌های امیدوارکننده ارائه می‌دهد. این معیار اغلب بیشتر از قیمت توکن‌ها شفاف و گویاست، زیرا میزان عرضه‌ها در ارزهای دیجیتال مختلف، متفاوت است.

نانو (XNO) یک مدعی تازه

تحلیل بنیادی نشان می‌دهد که نانو (XNO) با ارزش بازار فعلی حدود 100 میلیون دلار ممکن است کمتر از قیمت واقعی آن، ارزش‌گذاری شده باشد. نانو با قیمت 0.86 دلار و عرضه 133.24 میلیونی، دارای ارزش بازاری حدود 114.65 میلیون دلار است.

برخلاف ارزش بازار پایین، نانو دارای بنیاد قوی و مزایای رقابتی است که به چشم‌انداز بیت کوین به عنوان یک سیستم پول الکترونیکی همتا به همتا ، شبیه است. از زمان پایان توزیع این کوین در اواخر سال 2017، نانو یک جریان عرضه غیرتورمی را حفظ کرده است. شبکه نانو تراکنش‌های همتا به همتا را با صفر هزینه و تسویه در کمتر از 0.5 ثانیه انجام می‌دهد.

اخیراً، شبکه نانو به یک نقطه عطف جدید رسیده و بیش از 200 میلیون بلوک تراکنش XNO را تأیید کرده است. توسعه این پروتکل به طور فعال توسط مشارکت‌کنندگان حفظ می‌شود و تمرکززدایی آن را افزایش می‌دهد.

nano-market-cap-1024x470

فعالیت نودها

بر اساس داده‌های Santiment، امتیاز فعالیت توسعه نانو در طول یک هفته 80.48 بود که از بسیاری از ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بالاتر فراتر رفته است. این به معنای 0.70 امتیاز فعالیت توسعه برای هر 1 میلیون دلار سرمایه‌گذاری است.

نانو همچنین تعداد بالایی از نودهای متصل به نسبت ارزش بازار خود دارد. در مقایسه با بیت کوین با ارزش بازاری 1.28 تریلیون دلار، حدود 56,746 نود دارد. این به معنای 0.0004 امتیاز فعالیت توسعه و 0.044 نود برای هر 1 میلیون دلار ارزش بازار است.

حجم تراکنش به عنوان یک معیار بنیادی

نانو دارای حجم تراکنش درون‌زنجیره‌ای نسبتا بالایی به نسبت ارزش بازار خود است. در تاریخ 15 ژوئن، شبکه نانو 1.80 میلیون دلار تراکنش پردازش کرد که منجر به نسبت NVT (ارزش شبکه به تراکنش‌ها) 63 شد. این معیار که شبیه نسبت (P/E) در بازار سهام است، نشان‌دهنده قیمت کمتر از ارزش واقعی نانو است.

در مقابل، بیت کوین و اتریوم دارای نسبت‌های NVT (258) و (154) هستند که نشان‌دهنده ارزش‌های بازاری بالاتر آن‌ها به نسبت حجم تراکنش‌هایشان است. در تاریخ 15 ژوئن، بیت کوین و اتریوم به ترتیب 5.06 میلیارد دلار و 3.22 میلیارد دلار تراکنش پردازش کردند.

آیا نانو می‌تواند به ارزش بازاری 1 میلیارد دلاری برسد؟

معیارها نشان می‌دهند که نانو به دلیل بنیاد قوی خود، می‌تواند کم‌ارزش‌گذاری شده باشد. با این حال، بنیاد قوی به تنهایی تضمین نمی‌کنند که XNO تقاضا و سرمایه کافی جذب کند. بسیاری از ارزهای دیجیتال بدون ساختار قوی به ارزش‌های بازاری میلیارد دلاری رسیده‌اند. به عنوان مثال، میم کوین PEPE دارای ارزش بازاری نزدیک به 5 میلیارد دلار است.

برای رسیدن به ارزش بازار 1 میلیارد دلاری، فعالین و معامله‌گران بازار رمز ارز باید با اصول اساسی و کاربردی نانو آشنا شوند. دستیابی به این هدف، XNO را به قیمت 7.50 دلار در هر کوین خواهد رساند. با این حال، سرمایه‌گذاران باید از خطرات ذاتی مرتبط با ارزهای دیجیتال کم سرمایه مانند نانو آگاه باشند که ممکن است نوسانات بیشتری نیز داشته باشند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.