خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۷۹۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

UXLINK در برابر نات کوین/ همستر کامبت بعدی چه خواهد بود؟

UXLINK در برابر نات کوین/ همستر کامبت بعدی چه خواهد بود؟

نات کوین به عنوان اولین پروژه موفق در اکوسیستم تلگرام شناخته می‌شود. از زمان راه‌اندازی در اوایل سال جاری، نات کوین به دلیل جذابیت و آسانی، به سرعت محبوب شد و در یک هفته 5 میلیون کاربر جذب کرد و به اوج 6 میلیون کاربر فعال روزانه رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، نات کوین پس از صدور توکن خود، بازخورد بسیار مثبتی از بازار دریافت کرد. توکن $NOT در تاریخ 16 مه در چندین صرافی برتر لیست شد و در تاریخ 2 ژوئن به بالاترین قیمت در سطح 0.021 دلار رسید. این توکن با عرضه کل 10.27 میلیاردی که به طور کامل در گردش است، ارزش کل تخمینی آن تقریباً 1.99 میلیارد دلار است که آن را در بین 100 ارز دیجیتال برتر قرار می‌دهد.

UXLINK

UXLINK بر پایه پلتفرم تلگرام ساخته شده و به عنوان یک پلتفرم اجتماعی و زیرساختی با تمرکز بر ارتباطات اجتماعی شناخته می‌شود. از زمان راه‌اندازی در آوریل 2023، UXLINK به دلیل ترافیک بالا در بین نسل جدید محصولات اجتماعی، به یک پیشرو تبدیل شده است. بر اساس اطلاعات رسمی پروژه، UXLINK بیش از 7 میلیون کاربر ثبت‌نام‌شده از 190 کشور دارد و بیش از 100,000 گروه با بیش از 8 میلیون کاربر تشکیل شده است. اخیراً، UXLINK اولین مرحله توزیع NFT خود را به پایان رسانده و زمینه را برای ایر دراپ بزرگ توکن $UXLINK و عملیات‌های آینده آماده کرده است.

1717600951-img_1395

روش‌های پذیرش عمومی

پذیرش عمومی در دنیای وب3 بسیار مهم است و چالشی اساسی برای تیم‌های کارآفرینی در لایه کاربردی محسوب می‌شود. این امر شامل غلبه بر چندین مانع اصلی است، از جمله:

- نبود کانال‌های قانونی برای ورود و خروج سرمایه‌های نهادی

- موانع بالای ورود برای کاربران عادی

- اکوسیستم ناقص توسعه‌دهندگان

- نقص زیرساخت‌ها برای پشتیبانی از برنامه‌های بزرگ‌مقیاس

- فقدان اهداف سرمایه‌گذاری که با سلیقه‌های عمومی همخوانی داشته باشد

دو عنصر اساسی برای دستیابی به پذیرش عمومی، کاهش موانع ورود و ایجاد اثرات مثبت خارجی و قابلیت گسترش اکوسیستم است. در ادامه به مقایسه این دو توکن می‌پردازیم.

نات کوین، ترکیب عناصر بازی با فرهنگ میم، پاداش‌دهی به کاربران از طریق مکانیزم‌های بازی‌سازی و بهره‌گیری از روش‌های جلب مشارکت است. UXLINK با استفاده از پایگاه کاربری موجود در اکوسیستم تلگرام به ایجاد ارتباطات اجتماعی مبتنی بر اعتماد می‌پردازد. این پلتفرم لایه‌های انگیزشی را درون تلگرام ادغام کرده و بر بهبود نگهداری و تعامل کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی تمرکز دارد.

آغاز به کار کاربران

نات کوین، بازی Tap-to-Earn، اجازه می‌دهد کاربران با لمس صفحه نمایش توکن کسب کنند. گزینه‌های بازی اضافی شامل همکاری تیمی، امتیازدهی لیگ، مدیریت انرژی و دعوت از دوستان هستند. در سمت دیگر، UXLINK به ترویج Link-to-Earn، تشویق کاربران به اشتراک‌گذاری لینک‌های دعوت و ساختن گراف‌های اجتماعی بر روی بلاک‌چین می‌پردازد.

زیرساخت

نات کویین به عنوان یک مینی اپلیکیشن تلگرام عمل می‌کند. اما UXLINK با استفاده از زیرساخت خود برای رفع نیازهای پلتفرم، با تمرکز پروتکل‌ها بر مسائل گراف اجتماعی و روابط هویتی و دارایی‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌کند.

نات کوین پس از جذب کاربران خود، تمرکز خود را بر اکوسیستم تلگرام با حمایت عمومی از TON Labs و همکاری‌های داخلی اکوسیستم گذاشته است. UXLINK همکاری گسترده با حوزه DeFi، هوش مصنوعی، GameFi و سایر بخش‌های وب3، گسترش جامعه توسعه‌دهندگان و همکاری با پروژه‌های شخص ثالث را در اولویت اصلی خود قرار داده است.

دارندگان توکن

نات کوین، تقریباً 220,000 دارنده در مرحله قبل از رویداد تولید توکن (TGE)، که پس از لیست شدن آن به بیش از 1.6 میلیون افزایش یافت. UXLINK پیش‌بینی می‌شود که حدود 1.5 میلیون دارنده توکن قبل از گام TGE خواهد داشت.

کاربران فعال

تعداد کاربران فعال نات کوین به‌طور روزانه (DAU) از 500,000 به 200,000 پس از مرحله TGE کاهش یافته است. UXLINK اما بیش از 500,000 کاربر فعال روزانه در گام فعلی دارد.

نات کوین عرضه کل 102.7 میلیارد توکنی، با تخصیص 78 درصدی به ماینرها و دارندگان Voucher و 22 درصد برای توسعه اکوسیستم، به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در مقابل UXLINK، عرضه کل 1 میلیارد توکنی، با تخصیص 65 درصدی به مشارکت‌کنندگان و توسعه‌دهندگان جامعه و 35 درصد برای سرمایه‌گذاران، مسیر خود را مشخص کرده است.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.