فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۱۷۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آیا مناظره آتی ترامپ و هریس می‌تواند باعث ایجاد نوسانات جدید در بازار رمز ارز شود؟

آیا مناظره آتی ترامپ و هریس می‌تواند باعث ایجاد نوسانات جدید در بازار رمز ارز شود؟

مناظره انتخاباتی ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا یکی از مهم‌ترین رویدادهای هفته جاری است که می‌تواند تاثیر بزرگی بر تمام بازارهای مالی از جمله رمز ارز بگذارد.

به گزارش تجارت نیوز،

با توجه به نزدیک شدن اولین مناظره رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا میان دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه و کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات، توجه فعالان بازارهای مالی از جمله رمز ارزها به‌شدت به سمت این مناظره جذب شده است. انتظار می‌رود مناظره انتخاباتی روز سه‌شنبه هفته جاری میان این دو نامزد، تاثیر فراوانی در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله بازار رمز ارزها بگذارد. 

Screenshot-2024-09-09-at-12.37.41-PM-850x802.png-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

مناظره ترامپ و هریس چگونه بازار رمز ارزها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

سیاست‌های اقتصادی مهم‌ترین موضوع بحث میان این دو نامزد انتخاباتی خواهد بود. ترامپ اعلام کرده است قصد کاهش مالیات و مخارج دولت را دارد. کامالا هریس جزو حامیان افزایش مالیات شهروندان ثروتمند و استفاده از آن برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک است. به‌ دلیل اینکه رأی‌دهندگان به‌شدت نگران وضعیت آینده اقتصاد هستند، این مناظره می‌تواند تاثیر بسیاری بر روند بازارهای مالی از جمله بازار رمز ارز بگذارد. 

معامله‌گران رمز ارزی نیز در معرض نوسان شدیدی هستند که پس از این مناظره می‌تواند ایجاد شود. با توجه به کاهش قیمت رمز ارزها در هفته گذشته، بسیاری از فعالان بازار رمز ارز نگرانی زیادی درباره نتایج این مناظره دارند. با وجود اینکه بازار توانسته به حالت باثباتی پس از کاهش قیمت‌های هفته گذشته برسد، اما حجم معاملات هنوز بالاست و به نظر می‌رسد فعالان انتظار نوسانات در هفته جاری را دارند. 

شاخص‌های موثر بر بازار رمز ارز

در کنار نوسان مورد انتظار ناشی از این مناظره انتخاباتی، فعالان به شاخص‌های مهم اقتصادی مانند شاخص قیمت مصرف‌کننده آمریکا (CPI) که فردای روز مناظره منتشر خواهد شد نیز توجه بسیاری خواهند داشت. با توجه به خبر احتمالی کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در جلسه بعدی این نهاد، هر سیگنال اقتصادی که از CPI مشاهده شود می‌تواند بر روند بازار و نوسانات آن تاثیر بگذارد. 

بر اساس اعلام شرکت QCP کپیتال، معامله‌گران رمز ارزی به‌شدت در حال نظارت بر بیت کوین و اتریوم هستند.تریدرها وضعیت محتاطانه‌ای را برای آینده در پیش گرفته‌اند و سهم قرارداردهای اختیار فروش بیشتر از قراردادهای اختیار معامله است. با وجود نااطمینانی از آینده نزدیک، سرمایه‌گذاران بلندمدت بازار هنوز دیدگاه مثبتی دارند و سیگنال‌های خرید را از خود نشان می‌دهند. 

Screenshot-2024-09-09-at-12.41.47-PM-850x417.png-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.