خبر مهم:

کد مطلب: ۸۹۶۰۲۱

وام بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ افزایش می‌یابد؟

وام بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403 افزایش می‌یابد؟

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با اشاره به پیشنهاد افزایش مبلغ وام بازنشستگان این سازمان در هیئت امنای تأمین اجتماعی گفت: احتمال افزایش وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی دهقان‌کیا در ارتباط با افزایش وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: این موضوع در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی مطرح شده است.

وی افزود: در حال حاضر مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی 20 میلیون تومان است که انتظار می‌رود این رقم در سال آینده به بیش از 30 میلیون تومان برسد، البته همانطور که گفته شد این موضوع باید در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی به تصویب برسد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران افزود: در صورتی که وام بازنشستگان افزایش پیدا کند این افزایش از سال آینده عملیاتی خواهد شد.

دهقان‌کیا ادامه داد: امسال قرار بود 500 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشور از این تسهیلات برخوردار شوند که تا امروز حدود 50 درصد از بازنشستگان وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند و تا پایان سال نیز تعدادی شاید وام اشاره شده را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: امسال تامین اجتماعی 10 هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته بود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران همچنین در خصوص پرداخت عیدی به بازنشستگان گفت: در این ارتباط هنوز صحبتی نشده است.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    آغاز ثبت نام وام 150 میلیونی بازنشستگان بدون ضامن و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام مبلغ 50 و 100 میلیون تومان بدون ضامن را از سال بهمن ماه سال 1400 تاکنون به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ افزایش می یابد؟ + جزئیات
    رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: موضوع افزایش وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ را در هیات امنای تامین اجتماعی مطرح کردیم و احتمال افزایش وجود دارد.
    و این در حالی است که متأسفانه ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی فقط به بازنشستگان شهر تهران بوده است و نه بازنشستگان شهرهای دیگر کشور
    ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه ۲۰میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب بازنشستگان واریز کند.
    حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس

    دو سال پیش برای وام تامین اچتماعی ثبت نام کردم الان ۱۴۰۳هستش هنوز خبری نیست واقعا لازم دارم پس کی واریز میشه