کد مطلب: ۸۹۷۰۳۹

نبویان: تحریم موجب وارد شدن فشار معیشتی به مردم شده است

نبویان: تحریم موجب وارد شدن فشار معیشتی به مردم شده است

محمود نبویان، نماینده مجلس گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل اسلام دروغین آمریکایی و انگلیسی را رسوا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل اسلام دروغین آمریکایی و انگلیسی را رسوا کرد.

حجت الاسلام سید محمود نبویان شامگاه چهارشنبه در جشن پیروزی انقلاب که در مسجد حضرت خدیجه (س) ورامین برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل، بر اساس ارزش‌های اسلامی شکل گرفت و موجب شد تا اسلام ناب محمدی بار دیگر در ایران احیا شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران مبارزه با استکبار را سرلوحه کار خود قرار داد و کشور را به این باور رساند که هرگز کفار را ولی خود قرار ندهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اسلام می‌گوید اگر ظلمی بر مستضعفان عالم روا شد، مسلمانان باید وارد میدان شده و فریاد هواخواهی از آنان را سر دهند.

نبویان ادامه داد: امروز تحریم استکبار جهانی علیه ملت ایران به دلیل حمایت مردم از رهبری دینی است و قطعا حمایت ما از مسلمانان ستمدیده، موجب عصبانیت دشمنان و خشنودی دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم، فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت فاطمه زهرا (س) است و ما نیزباید با تأسی از بزرگان دین مبین اسلام، در قبال مظلومان این گونه رفتار کنیم.

وی تصریح کرد: امروز شاهدیم که رژیم اسرائیل، با حمایت‌های آمریکای جنایتکار به عنوان محور شرارت، دست به کشتار مردان و زنان بی‌گناه غزه و فلسطین می‌زند و قطعا سکوت در برابر این جنایات، ظلم ظالمان را علیه مظلومان بیشتر می‌کند.

نبویان اظهار کرد: امروز دنیای استکبار همسو با سیاست‌های خصمانه آمریکای جنایتکار، علیه مردم ایران تحریم‌های ناجوانمردانه را اعمال کرده‌اند و این امر موجب بروز مشکلات اقتصادی و وارد شدن فشار معیشتی به مردم ایران اسلامی شده است که قطعا با ایستادگی و مقاومت، این توطئه نیز با شکست مواجه می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: آمریکا با وجود دشمنی دیرینه با مردم ایران و صرف میلیاردها دلار، همواره در مقابله با ایران اسلامی با شکست مواجه شده و نتوانسته حتی ذره‌ای به اهداف خود در شکست دادن مقاومت مردم ایران دست یابد.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.