کد مطلب: ۸۹۳۵۸۳

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران میهن:

فروش هرکیلو تخم‌مرغ بیشتر از ۵۶ هزار تومان تخلف است

فروش هرکیلو تخم‌مرغ بیشتر از ۵۶ هزار تومان تخلف است

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان بوده و این مبلغ در بازار برای مصرف کننده ۵۶ هزار تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز، حمیدرضا کاشانی درباره قیمت تخم مرغ گفت: قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان بوده و این مبلغ در بازار برای مصرف کننده ۵۶ هزار تومان است. فروش هر کیلو تخم‌مرغ بیشتر از ۵۶ هزار تومان تخلف بوده و مصداق گران‌فروشی است.

وی افزود: شب یلدا به دلیل افزایش مصرف و پخت شیرینی بین هزار تا دو هزار تومان قیمت این محصول پروتئینی افزایش یافت اما در ادامه به نرخ مصوب برگشته است.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن با بیان اینکه در حال حاضر با مازاد تولید رو به رو هستیم، عنوان کرد: اتحادیه با صادرات سعی در مدیریت تولید و بازار است.

کاشانی در پایان گفت: روزانه تهران به ۴۰۰ تن تخم مرغ نیاز دارد که ۶۰ درصد این نیازمندی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار تأمین و در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد؛ باقی هم به وسیله خرده فروش‌های سطح شهر عرضه می‌شود. هر عدد تخم مرغ در خرده فروشی‌ها نیز نباید بیشتر از ۴ هزار تومان به فروش برسد. ‌

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.