فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۹۶۶۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

همه چیز درباره وام ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

همه چیز درباره وام ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

سپرده‌گذاران بانک مهر ایران می‌توانند با میانگین حساب سه ماهه، تا سقف 400 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک مهر ایران به تازگی با اخذ مجوز از بانک مرکزی سقف وام قرض الحسنه خود را تا 400 میلیون تومان افزایش داده است. به این ترتیب، متقاضیان این وام می‌توانند با باز کردن حساب سپرده قرض الحسنه در این بانک، تا مبلغ 400 میلیون تومان وام بدون بهره دریافت کنند.

شرایط دریافت وام ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران

متقاضیان دریافت این وام باید ابتدا در بانک مهر ایران حساب سپرده قرض‌الحسنه افتتاح کنند و حداقل برای سه ماه، میانگین حساب داشته باشند.

به علاوه، متقاضیان وام قرض الحسنه بانک مهر ایران باید برای تضمین بازپرداخت وام خود، سه ضامن معرفی کنند. همچنین وام‌گیرندگان نباید چک برگشتی داشته باشند یا اینکه به سیستم بانکی بدهی معوق داشته باشند.

دوره بازپرداخت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران چقدر است؟

وام قرض الحسنه بانک مهر ایران سودی ندارد اما وام‌گیرندگان باید کارمزدی چهار درصدی را برای دریافت این وام پرداخت کنند. مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز بابت ایجاد پرونده و اعتبارسنجی توسط بانک از وام‌گیرندگان اخذ می‌شود. همچنین، زمان بازپرداخت این وام 400 میلیون تومانی، ۶۰ ماه است.

محاسبات نشان می‌دهند که مبلغ هر قسط این وام به مبلغ هفت میلیون و ۲۷۲ هزار تومان می‌رسد. علاوه بر آن، مبلغ اصل و کارمزد این وام که متقاضیان باید پس از گذشت مدت پنج سال، به طور کامل به بانک بازگردانند به 448 میلیون تومان می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه در «تجارت‌نیوز» را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.