خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۳۷۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

چگونه از بانک شهر وام بدون ضامن ۵۰ میلیون تومانی بگیریم؟

چگونه از بانک شهر وام بدون ضامن ۵۰ میلیون تومانی بگیریم؟

افرادی که در بانک شهر حساب دارند، در صورت داشتن امتیاز کافی نزد بانک، می‌توانند از وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بانک شهر برای مشتریان خود شرایط دریافت وام بدون ضامن از طریق اعتبارسنجی امتیاز آنان در اپلیکیشن همراه شهر پلاس را فراهم کرده است. این تسهیلات فقط به کسانی پرداخت می‌شود که حداقل سه ماه در این بانک حساب، امتیاز و همچنین میانگین حساب مناسب داشته باشند. سقف مبلغ این وام ۵۰ میلیون تومان، نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

جزئیات طرح وام بدون ضامن بانک شهر

متقاضی دریافت این طرح در ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه، جاری یا کوتاه‌مدت در بانک شهر افتتاح کند. پس از گذشت سه ماه از افتتاح این حساب و  کسب امتیاز، متقاضی می‌تواند از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس مراحل بعدی را برای دریافت این وام طی کند و نیازی به مراجع حضوری به شعب بانک شهر برای دریافت این تسهیلات نیست.

وام‌گیرنده باید از طریق اعتبارسنجی و اعتبار شغلی به بانک شهر ضمانت لازم را برای توانایی پرداخت اقساط وام، ارائه کند. همچنین بانک باید از وضعیت بدهی شخص متقاضی به بانک و سابقه نداشتن چک برگشتی اطمینان حاصل کند.

اقساط تسهیلات 50 میلیون تومانی چقدر است؟

بانک شهر کف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را ۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. البته حقوق‌بگیران بانک شهر می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره‌مند شوند. نرخ سود این وام بدون ضامن ۲۳ درصد و حداکثر مهلت بازپرداخت آن ۳۶ ماه است.

حال با احتساب مبلغ وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود ۲۳ درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. همچنین در پایان مدت سررسید، وام‌گیرنده در مجموع باید ۶۹ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان به بانک شهر بازگرداند.

گفتنی است وام‌گیرنده باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان نیز برای تشکیل پرونده و دیگر هزینه‌های جانبی به بانک پرداخت کند.

برای مطالعه بیشتر، صفحه بانک و بیمه را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.